Tochtje met de Nikolaas Wijsenbeek *KNRM*

Auteur Topic: Tochtje met de Nikolaas Wijsenbeek *KNRM*  (gelezen 25539 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

mike

• Senior gebruiker
Reactie #70 Gepost op: 8 september 2011, 16:11:06
Wie zet de eerste stap?  98uiye

Ja dat ligt toch denk ik bij de kustwacht cq de veiligheidsregio's.  Mogelijk zelfs wel bij het ministerie van veiligheid. Maar goed zolang 'men' niet ziet dat er een probleem is vraag ik me af of dit er ooit van gaat komen.

Wel weet ik dat het modder gooien naar de KNRM echt niet helpt in het verbeter proces. Maar goed alle berichten vanaf 2002 over het water bij het mooie plaatsje Huizen komen uiteindelijk weer op hetzelfde neer. Maar goed ik heb begrepen dat het hoofdstuk Huizen nu is afgesloten op dit  forum :-X

Uitgerust!

• Veiligheids functionaris overheid, vrijwilliger BRW
  • Senior gebruiker
  • Pluk de dag!
Reactie #71 Gepost op: 8 september 2011, 16:43:13
@Tosa, kan je dit onderbouwen, of noemen we dit nu moddergooien 98uiye

Je mag het noemen zoals je wilt  998765

Ik kom tot deze conclusie door de voorgaande berichten in dit topic.
Als een boot is afgemeld neem ik aan dat die zelfde boot niet alsnog wordt opgeroepen of gealarmeerd.
“Loop niet voor me, want ik volg niet.  Loop niet achter me, want ik leid niet.  Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”

fishermensfriend

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #72 Gepost op: 8 september 2011, 17:21:55
Je mag het noemen zoals je wilt  998765

Ik kom tot deze conclusie door de voorgaande berichten in dit topic.
Als een boot is afgemeld neem ik aan dat die zelfde boot niet alsnog wordt opgeroepen of gealarmeerd.
zoals zo vaak dus niet onderbouwd , hierdoor krijg je dus die eindeloze discussies. Ga dan eerst eens informatie inwinnen voordat je iets concludeert , en niet van het zal wel zus of het zal wel zo zijn

Uitgerust!

• Senior gebruiker
  • Pluk de dag!
Reactie #73 Gepost op: 8 september 2011, 17:54:55
zoals zo vaak dus niet onderbouwd , hierdoor krijg je dus die eindeloze discussies. Ga dan eerst eens informatie inwinnen voordat je iets concludeert , en niet van het zal wel zus of het zal wel zo zijn

Mag ik hieruit opmaken dat jij denkt dat een afgemelde boot toch opgroepen wordt???
“Loop niet voor me, want ik volg niet.  Loop niet achter me, want ik leid niet.  Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”

Highlander

• Forum gebruiker
Reactie #74 Gepost op: 8 september 2011, 18:49:47
Mag ik hieruit opmaken dat jij denkt dat een afgemelde boot toch opgroepen wordt???
Ik denk eigenlijk dat zijn conclusie is dat je je verhaal niet onderbouwt.
Kan ik hem overigens geen ongelijk in geven.

Uitgerust!

• Senior gebruiker
  • Pluk de dag!
Reactie #75 Gepost op: 8 september 2011, 19:34:29
Ik denk eigenlijk dat zijn conclusie is dat je je verhaal niet onderbouwt.
Kan ik hem overigens geen ongelijk in geven.

Volgens mij onderbouw ik het wel, maar reageer eens inhoudelijk op m'n antwoord ipv de poten onder m'n stoel vandaan te zagen.

Dus: Als een boot is afgemeld neem ik aan dat die zelfde boot niet alsnog wordt opgeroepen of gealarmeerd.

Highlander

• Forum gebruiker
Reactie #76 Gepost op: 8 september 2011, 19:53:16
Volgens mij onderbouw ik het wel, maar reageer eens inhoudelijk op m'n antwoord ipv de poten onder m'n stoel vandaan te zagen.

Dus: Als een boot is afgemeld neem ik aan dat die zelfde boot niet alsnog wordt opgeroepen of gealarmeerd.
Je neemt maar aan wat je wilt. Ik heb er geen problemen mee.
Het is wat mij betreft echter wel in te delen in de categorie 'stemmingmakerij'.

Rob van Munster

• Senior gebruiker
Reactie #77 Gepost op: 8 september 2011, 21:05:30
Je geeft geen antwoord. Daarmee ga je of topic....... Wanneer een boot is uitgemeld, wordt deze (als het goed geregeld is) waargenomen door een collegaboot. Wanneer dit bij de AC of Kustwacht bekend is, zal de kustwacht de uitgemelde boot niet alarmeren.

Wanneer de boot en bemanning van de RB Culemborg niet beschikbaar zijn voor oppervlakteredding of bootinzet, wordt de boot uitgemeld bij de GMK Nijmegen. Het systeem kiest dan automatisch (bij alarmering in b.v. Culemborg) een team en boot van een buurkorps (Geldermalsen, Maurik). Het kan dus wel goed geregeld worden.

Nachtbroeder

• Senior gebruiker
Reactie #78 Gepost op: 8 september 2011, 21:09:29
Je geeft geen antwoord. Daarmee ga je of topic....... Wanneer een boot is uitgemeld, wordt deze (als het goed geregeld is) waargenomen door een collegaboot. Wanneer dit bij de AC of Kustwacht bekend is, zal de kustwacht de uitgemelde boot niet alarmeren.

Wanneer de boot en bemanning van de RB Culemborg niet beschikbaar zijn voor oppervlakteredding of bootinzet, wordt de boot uitgemeld bij de GMK Nijmegen. Het systeem kiest dan automatisch (bij alarmering in b.v. Culemborg) een team en boot van een buurkorps (Geldermalsen, Maurik). Het kan dus wel goed geregeld worden.

Inderdaad... En als de eenheden zijn "gekoppeld" aan een evenement wordt dat hier ook doorgegeven aan de GMK. Vervolgens zijn we dan wel inzetbaar voor gerelateerde incidenten. O0

fishermensfriend

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #79 Gepost op: 8 september 2011, 22:25:55
Weet jij dań waar het fout gegaan is zonder dat je iets na gevraagd hebt, je gaat er maar meteen vanuit dat het bij knrm huizen fout is gegaan , beetje jammer die voorbarige conclusies