Van ideeën voor recherchekundige tot aanstelling als vrijwillig surveillant

Auteur Topic: Van ideeën voor recherchekundige tot aanstelling als vrijwillig surveillant  (gelezen 23164 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Haageneesch

• Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch

kaasje

• Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • And as always, have nice day!
Hobby Bobby eenheid Den Haag

Blauwe-motormuis

• Senior gebruiker
Haaglanden-Moord?

In ieder geval veel succes en plezier..!

kaasje

• Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
Haaglanden-Moord?

In ieder geval veel succes en plezier..!

Dat is weer recherche en dat was mijn oorspronkelijke plan  :D

Dank je wel :)

kaasje

• Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
Nou ik heb mijn bestellijst binnen! Wat een belachelijke hoeveelheid aan spullen krijg ik mee! Toppunt is toch wel dat ik een magazijnhouder moet krijgen terwijl ik niet vuurwapendragend word. Meteen gebelt voor een afspraak, maar ze zijn alleen tijdens kantooruren open en laat ik nou net een kantoorbaan hebben. Verzoek van mijn politie-leidinggevende om z.s.m. kleding te halen i.v.m. beëidiging, maar laat ik nou net tot 1 december geen vrij mogen nemen. Gr...

PietjePuk

• Senior gebruiker
Nou ik heb mijn bestellijst binnen! Wat een belachelijke hoeveelheid aan spullen krijg ik mee! Toppunt is toch wel dat ik een magazijnhouder moet krijgen terwijl ik niet vuurwapendragend word. Meteen gebelt voor een afspraak, maar ze zijn alleen tijdens kantooruren open en laat ik nou net een kantoorbaan hebben. Verzoek van mijn politie-leidinggevende om z.s.m. kleding te halen i.v.m. beëidiging, maar laat ik nou net tot 1 december geen vrij mogen nemen. Gr...
Hoewel verkeerde topic... ga ik er lekker op in, aangezien we het zelfde gaan doen ;)

Heb jij ook je geweldsmiddelen moeten ophalen? Ik heb een brief gekregen waarin "gesuggereerd" word dat ik deze ook al kan ophalen.. mijn eerste dag moet ik nog krijgen...

DiNozzo

• Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
Alleen je handboeien en wapenstok krijg je mee. De handboeien zijn geen geweldsmiddelen en de wapenstok is een cat 4 wapen welke je mag bezitten maar niet dragen tenzij gecertificeerd..
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein

PietjePuk

• Senior gebruiker
Alleen je handboeien en wapenstok krijg je mee. De handboeien zijn geen geweldsmiddelen en de wapenstok is een cat 4 wapen welke je mag bezitten maar niet dragen tenzij gecertificeerd..
Duidelijk, dankje. :)

Had verwacht dat je voor beide eerst een IBT training zou krijgen, voor je het mee krijgt, blijkbaar niet. ;)

Gelderland

• Hoofdagent
  • Forum gebruiker
Een IBT training krijg je wel voor je daadwerkelijk deze middelen mee neemt tijdens je dienst. Is een onderdeel van de AZV toets.

kaasje

• Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
De snelheid van de VP opleiding zit er dusdanig in dat je voor je beëidiging deze middelen al leert te gebruiken. Ik krijg ze inderdaad ook meteen mee als het goed is.