Van ideeën voor recherchekundige tot aanstelling als vrijwillig surveillant

Auteur Topic: Van ideeën voor recherchekundige tot aanstelling als vrijwillig surveillant  (gelezen 23172 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

kaasje

• Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
  • And as always, have nice day!
En ook het thuisgesprek afgerond, er worden geen problemen verwacht, dus het begint nu toch wel erg dichtbij te komen  098uo
Hobby Bobby eenheid Den Haag

kaasje

• Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
Inmiddels te horen gekregen dat ook mijn antecedenten in orde waren :) Nu alleen referenten nog!

kaasje

• Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
En nog steeds bezig met de referenten... Mijn referent is op vakantie en andere referenten waren niet onafhankelijk genoeg om te oordelen. Ofwel, je moet weer een lange adem hebben!

Meneer

• Vrijpol. Brabant (Zuid) Oost
  • Senior gebruiker
    • Politieserie
Referenten? Wat houdt dat in? Tijdens mijn selectie is dat niet behandeld.

kaasje

• Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
Referenten? Wat houdt dat in? Tijdens mijn selectie is dat niet behandeld.

Het schijnt een onderdeel te zijn van de antecedenten en ik beschouw het puur als een formaliteit. Ze willen contact met een voormalig leidinggevende over mij als werknemer, wel lastig als je een universiteitspikkie bent als ik met vooral bijbaantjes (waarvan ik dus niet wil dat ze mijn referentie zijn). Maar ze zijn nu al een maand bezig op mijn afstudeerbegeleider te bereiken (terwijl hij gewoon op kantoor is). Gaat dus goed :P

kaasje

• Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
Vandaag uiteindelijk het verlossende telefoontje: ik mag beginnen!

I.p.v. per 1 november zal het allemaal op 1 oktober gaan beginnen. A.s. vrijdag moet ik op sollicitatiegesprek voor een 'normale' functie die ook per 1 oktober zou beginnen dus dan gaat mijn leven er ineens heeel anders uit zien :)

kaasje

• Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
Vandaag uiteindelijk het verlossende telefoontje: ik mag beginnen!

I.p.v. per 1 november zal het allemaal op 1 oktober gaan beginnen. A.s. vrijdag moet ik op sollicitatiegesprek voor een 'normale' functie die ook per 1 oktober zou beginnen dus dan gaat mijn leven er ineens heeel anders uit zien :)

En natuurlijk loopt het weer anders! 15 oktober gaat het avontuur beginnen. Beetje jammer is dat na 1 oktober nog mijn aanstellingsgesprek moet komen en mijn spullen moet gaan ophalen terwijl ik ook per 1 oktober met mijn nieuwe baan begin (en vanwege proeftijd dus moeilijk vrij kan krijgen en sowieso nog geen vrije uren heb). Maar goed, het komt eraan!

kaasje

• Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
Nou het is zover! Woensdag ga ik mijn papieren tekenen, en volgende week dinsdag begin ik!

pompbediende

• Meerdere functies
  • Senior gebruiker
Nou het is zover! Woensdag ga ik mijn papieren tekenen, en volgende week dinsdag begin ik!
Gaaf !  veel plezier, bij welk regio korps ga je werken ?   veel succes met je opleiding
Veiligheidsregio Zuid-Holland Zuid

kaasje

• Surveillant VP BPZ
  • Senior gebruiker
Gaaf !  veel plezier, bij welk regio korps ga je werken ?   veel succes met je opleiding
HM! En bedankt!