GRIP 1 Grote brand (pallethandel Vermeer) Wrakkenweg - Rutten 06-09-2011

Auteur Topic: GRIP 1 Grote brand (pallethandel Vermeer) Wrakkenweg - Rutten 06-09-2011  (gelezen 9231 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

redder

• Forum gebruiker
Reactie #40 Gepost op: 6 september 2011, 21:13:34
@LeoD_112
Leo Dortland
twitter 20.55 uur

Wegen ri Wrakkenweg zyn afgesloten, ramptoeristen NIET welkom!

Oom agent was ook knap vervelend, zette zijn dienstauto midden in de rook en ging zelf zitten kijken  O0

bart007

• Senior gebruiker
Reactie #41 Gepost op: 6 september 2011, 21:16:38
@redder:

overzicht houden denk ik en cool blijven  ::)
de waarheid verandert soms,  ....  maar het geloof in de waarheid niet

Erikk

• Forum gebruiker
Reactie #42 Gepost op: 6 september 2011, 21:17:47
@LeoD_112
Leo Dortland
twitter 20.55 uur

Wegen ri Wrakkenweg zyn afgesloten, ramptoeristen NIET welkom!

Oom agent was ook knap vervelend, zette zijn dienstauto midden in de rook en ging zelf zitten kijken  O0

natuurlijk dikke onzin wat je nu zegt, hoop dat je wel beter weet

redder

• Forum gebruiker
Reactie #43 Gepost op: 6 september 2011, 21:20:10
natuurlijk dikke onzin wat je nu zegt, hoop dat je wel beter weet

lees ff je mailbox  ;)

Erikk

• Forum gebruiker
Reactie #44 Gepost op: 6 september 2011, 21:33:59
Wat redder zegt over de politie die daar recht onder de rook stond kan ik mij wel een beetje voorstellen, vond hem daar ook niet echt slim staan. Maar we weten natuurlijk niet waarom die daar stond.

Hier de foto, waar overigens niet heel duidelijk op te zien is dat hij daar in de rook staat

bart007

• Senior gebruiker
Reactie #45 Gepost op: 6 september 2011, 21:45:31
@brandweerflevo
Brandweer Flevoland
twitter 21.41 uur

#Rutten Adviseur gevaarlijke stoffen is ter plaatse. Advies ramen en deuren is bij deze opgeheven. Politie roept dit in dorp om

@LeoD_112
Leo Dortland
#rutten advies ramen deuren sluiten by deze opgeheven. Politieautos ryden door Rutten en roepen dit via dakmegafoon om

@brandweerflevo
Brandweer Flevoland
twitter 21.44 uur

#Rutten Er wordt nog onderzocht of er bij deze brand asbest is vrijgekomen.
de waarheid verandert soms,  ....  maar het geloof in de waarheid niet

Jonathan

• Nieuwe gebruiker
  • *
Reactie #46 Gepost op: 6 september 2011, 22:30:29
Wat redder zegt over de politie die daar recht onder de rook stond kan ik mij wel een beetje voorstellen, vond hem daar ook niet echt slim staan. Maar we weten natuurlijk niet waarom die daar stond.

Hier de foto, waar overigens niet heel duidelijk op te zien is dat hij daar in de rook staat

Bij brand geweest. Zicht in de rook, waar politiewagen incl oom agent in stond, hooguit 15 meter! Reden van plek politiewagen: "verkeer" tegenhouden die uit de richting van Lemmer kwamen. 1km terug (buiten Lemmer) was al ruim een half uur eerder afgezet door  andere politiewagen!! Dus oom agent was aan het "koekeloeren" net als de passanten. Bij grip 1 werden de andere wegen voor een meter of 500 van de brand ontruimd. Door wie? Juist die koekeloerende agent. Toen hij daar mee klaar was ging hij weer "vrolijk" in de rook staan!

Tom523

• Cameraman lokale omroep/Fotograaf
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #47 Gepost op: 6 september 2011, 22:47:37
Bij brand geweest. Zicht in de rook, waar politiewagen incl oom agent in stond, hooguit 15 meter! Reden van plek politiewagen: "verkeer" tegenhouden die uit de richting van Lemmer kwamen. 1km terug (buiten Lemmer) was al ruim een half uur eerder afgezet door  andere politiewagen!! Dus oom agent was aan het "koekeloeren" net als de passanten. Bij grip 1 werden de andere wegen voor een meter of 500 van de brand ontruimd. Door wie? Juist die koekeloerende agent. Toen hij daar mee klaar was ging hij weer "vrolijk" in de rook staan!

Daar zou je toch melding van kunnen maken bij het desbetreffende politiekorps. Misschien ook kenteken noteren? Het kan nooit kwaad.
Met vriendelijke groet,  Tom523

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #48 Gepost op: 6 september 2011, 22:51:13

Aan de hand van een foto kunnen wij hier niet oordelen, daarnaast denk ik dat het ''openbaar'' voor lul zetten van iemand die zich hier niet kan verdedigen niet de bedoeling is en die kant gaan we dus ook niet op .... Met andere woorden, back on topic
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Firefighter1970-b.d.

• Belangstellende
  • Senior gebruiker
Reactie #49 Gepost op: 7 september 2011, 10:30:43
Aan de hand van een foto kunnen wij hier niet oordelen, daarnaast denk ik dat het ''openbaar'' voor lul zetten van iemand die zich hier niet kan verdedigen niet de bedoeling is en die kant gaan we dus ook niet op .... Met andere woorden, back on topic

We kunnen aan de hand van de foto ook niet zien wie het is ,en dus ook de persoon niet "openbaar" voor lul zetten omdat we niets van deze persoon weten behalve dat het een agent is.
Maar het al oude brandweergezegde "blauw meetbuisje" gaat voor deze agent ,jammer genoeg, weer op.
Misschien een leermoment voor de wel meelezende agenten, als je met je afzetting in de rook staat staat de afzetting in principe te dichtbij.