Verkeersongeval met letsel Brandweervoertuig-Auto Eemnesserweg - Hilversum 07-09-2011

Auteur Topic: Verkeersongeval met letsel Brandweervoertuig-Auto Eemnesserweg - Hilversum 07-09-2011  (gelezen 6891 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

stammie

• Senior gebruiker
  • Het moet, dus het kan!
Onbevestigd twitterbericht:

@Gooi_Nieuws
GooiNieuws De veroorzakers van het ongeval waren vermoedelijk aan het racen over de weg en konden niet remmen voor de tankautospuit

@Gooi_Nieuws
GooiNieuws De politie is ter plaatse een groot onderzoek gestart.

112GenV

• Forum gebruiker
    • www.112gooienvechtstreek.nl
nou groot onderzoek is zwaar overdreven zeg, check is je bronnen is een keer voordat je dit soort onzin erop zet, en er is (voorlopige) geen spraken van een street race.
hier staan de foto's: http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=6013.msg921714#msg921714

Vroemvroem

• Senior gebruiker
nou groot onderzoek is zwaar overdreven zeg, check is je bronnen is een keer voordat je dit soort onzin erop zet, en er is (voorlopige) geen spraken van een street race.
hier staan de foto's: http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=6013.msg921714#msg921714

Volgens mij geeft stammie duidelijk aan dat het hier om onbevestigde twitterberichten gaat. Wel goed lezen voordat je dit soort onzin erop zet  ;)

112GenV

• Forum gebruiker
    • www.112gooienvechtstreek.nl
ik wilde nog wat veder typen maar ik drukte al op verzenden, maar de twitter berichten van Gooi_Nieuws zijn altijd zeer onbetrouwbaar... stuur maar een pb als je meer info wilt hebben waarom

stammie

• Senior gebruiker
  • Het moet, dus het kan!
^-^... spellingcontrolle?  998765

Firefighter

• Beveiligingsmedewerker / Hoofdbrandwacht
  • Junior gebruiker
  • **
  • Firefighter for life

Bron : Peter Mol (112gooienvechtstreek.nl)