Mega Softdrugs vangst bij controle van Coffeeshop - Eindhoven 07-09-2011

Auteur Topic: Mega Softdrugs vangst bij controle van Coffeeshop - Eindhoven 07-09-2011  (gelezen 3801 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

mike

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,931
Reactie #10 Gepost op: 8 september 2011, 19:39:19
Het blijft inderdaad een vreemd verhaal in Nederland wat betreft de regelgeving. Als ik lees wat voor overlast drankmisbruik veroorzaakt in vergelijking met wiet gebruik snap ik echt niet waar we in Nederland zo moeilijk overdoen.

Omdat het onderwerp in de rest van Europa wat gevoelig ligt....


Piles

  • Geïnteresseerde
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,157
Reactie #11 Gepost op: 8 september 2011, 19:45:36
Omdat het onderwerp in de rest van Europa wat gevoelig ligt....
Alcohol is ook al eeuwen oud, en het is normaal dat je dat gebruikt. Terwijl het qua verslaving en gevolgen eigenlijk gewoon een harddrug is...
Nee, als je af en toe wiet gebruikt ben je een junk, en als je alcohol drinkt ben je gezellig  ::)


Collin1974

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 120
Reactie #12 Gepost op: 8 september 2011, 19:48:20
Alcohol is ook al eeuwen oud, en het is normaal dat je dat gebruikt. Terwijl het qua verslaving en gevolgen eigenlijk gewoon een harddrug is...
Nee, als je af en toe wiet gebruikt ben je een junk, en als je alcohol drinkt ben je gezellig  ::)

Helemaal mee eens...... :D


Enrique

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,443
Reactie #13 Gepost op: 8 september 2011, 20:01:39
Er was ooit een coffeeshop in Zeeland(Terneuzen geloof ik) Die had van die verkoop loketten. Die verkochten epr uur al de hoeveelheid die ja als coffeeshop mag hebben. Dan word het heel lastig om elke keer maar precies 500 gram in voorraad te hebben..
Ja, Terneuzen inderdaad. Laten we zeggen dat gelet op de grootte van die zaak, de enorme aanloop en nog meer omstandigheden (zo had de gemeente zelfs wegwijzerbordjes geplaatst richting de shop) de overheidsinstanties daar een niet al te handige/slimme rol hebben gespeeld...
greetz,  Enrique


stammie

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 952
  • Het moet, dus het kan!
Reactie #14 Gepost op: 9 september 2011, 04:28:03
Heeft Maastricht ook niet zo'n loket verkoop?
Ik dacht dat ik hier iets over op tv gezien had. Me dunkt dat zij dan meer dan 500 gram in huis hebben gezien de drukte....


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #15 Gepost op: 9 september 2011, 20:46:49
Me dunkt dat zij dan meer dan 500 gram in huis hebben gezien de drukte....

Tsja, en het mag niet :) Bij het aantreffen van meer als 500 gram zal de tent ongetwijfeld dicht gaan.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !