Afsteken van vuurwerk

Auteur Topic: Afsteken van vuurwerk  (gelezen 18182 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #60 Gepost op: 19 december 2004, 16:50:53
jah maar daar kies je zelf voor omdat risico te lopen om illegaal vuurwerk af te steken of er bij te gaan staan

Ik kies er niet voor om erbij te gaan staan, mijn buurman kiest voor mij, ik ga toch ook niet de hele avond binnen zitten omdat er een *pieeeeep*  van een buurman weetikveel hoeveel illegaal vuurwerk afsteekt??? Zo zal het bij de meeste zijn....
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #61 Gepost op: 19 december 2004, 17:02:37
jah maar daar kies je zelf voor omdat risico te lopen om illegaal vuurwerk af te steken of er bij te gaan staan
Vergeet niet dat er ook nog mensen (aso's) zijn die het naar omstanders gooien. Je zou maar eens een strijker naar je hoofd krijgen  :-X


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #62 Gepost op: 19 december 2004, 17:05:18
jah das minder  ::) :-[ :-X
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #63 Gepost op: 19 december 2004, 17:06:09

Vergeet niet dat er ook nog mensen (aso's) zijn die het naar omstanders gooien. Je zou maar eens een strijker naar je hoofd krijgen  :-X
maar dat staat los van het feit of het illegaal is of niet,die figuren die dat doen zijn nog zelfs nog te klein voor steretjes >:(


firemanr

  • Gast
Reactie #64 Gepost op: 19 december 2004, 17:06:56

Vergeet niet dat er ook nog mensen (aso's) zijn die het naar omstanders gooien. Je zou maar eens een strijker naar je hoofd krijgen  :-X
Of het strijkers zijn of legaal vuurwerk, dat is zowieso geen prettige ervaring....zelf meegemaakt. :-[


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #65 Gepost op: 19 december 2004, 17:08:28
heb zelfs wel eens zo'n kanonslag naast mijn oor gehad.
Dan hoor je het al piepen de hele avond. Laat staan een strijker  :-X Of een nitraat, dan mag ik hopen dat je hoofd heel blijft.


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #66 Gepost op: 19 december 2004, 17:09:47
't is allemaal heel leuk tot er iets fout gaat  :-\
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #67 Gepost op: 19 december 2004, 17:41:37
Dat is waar, maar dan nog. Negen van de tien keer doe je het zelf.

Iedereen heeft een eigen mening hierover.

En de één vind dat het moet mogen en de ander van niet.


Ik vind dat het gewoon verboden moet blijven.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #68 Gepost op: 19 december 2004, 18:10:26
Ik vind dat het gewoon verboden moet blijven.

maarre, ik vind het aan de ene kant wel lullig dat ze bij die winkels in belgie gaan staan posten, dan snel de nederlandse politie bellen en die houden dan die auto aan in nederland

maar aan de andere kant had je het ook al in juni kunnen halen natuurlijk

 :-\ Niet echt met elkaar in overeenstemming??Het moet verboden worden maar de politie mag er niet tegen optreden?
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #69 Gepost op: 19 december 2004, 18:23:23
Nee, als je de politie te slim af wilt zijn moet je het vroeg gaan halen.

Maar ik vind dat het in nederland gewoon verboden moet blijven, omdat er ook mensen zijn die niet weten waar ze mee bezig zijn en het dus wel gevaarlijk maken.

Maar ik vind het lullig dat de politie mensen bij vuurwerkwinkels neerzet om die mensen in nederland aan te houden, als je iemand pakt pak ze dan via andere manieren.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !