Afsteken van vuurwerk

Auteur Topic: Afsteken van vuurwerk  (gelezen 18176 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #70 Gepost op: 19 december 2004, 18:28:35
Zoals ???


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #71 Gepost op: 19 december 2004, 18:28:59
nee, als je de politie te slim af wilt zijn moet je vroeg gaan halen

maar ik vind dat het in nederland gewoon verboden moet blijven, omdat er ook mensen zijn die niet weten waar ze mee bezig zijn en het dus wel gevaarlijk maken

maar ik vind het lullig dat de politie mensen bij vuurwerkwinkels neerzet om die mensen in nederland aan te houden, als je iemand pakt pak ze dan via andere manieren

Ik vind het juist een goed idee...als je iemand pakt, pak je hem namelijk...en of je het nou wel of niet lullig vindt, wat ik nog best mee vindt vallen, het blijft strafbaar, en dit is een goede manier om te zorgen voor een stukje preventie ook...van mij mogen ze er nog veel meer mee gaan doen...
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #72 Gepost op: 19 december 2004, 18:33:46
Dat is misschien wel waar

Ik geef toe dat het wel werkt maar ik vind het alsnog erg lullig.

Wel wordt een grotere sport om het ongezien te gaan doen natuurlijk, maar die kans dat het lukt zal steeds kleiner worden en dat is natuurlijk wel gunstig.

Weer de chattaal aangepast. Ik had schoolmeester moeten worden  ;D modje G
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #73 Gepost op: 19 december 2004, 18:48:17
Weer de chattaal aangepast. Ik had schoolmeester moeten worden  ;D Moderator G
Citaat

Je kunt het ook overdrijven natuurlijk.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #74 Gepost op: 20 december 2004, 23:26:16
Ik blijf het ongeloofwaardig vinden dat het ene Europese Unie lid iets verkoopt waarvan het andere lidstaat vindt dat je levensgevaarlijk bezig bent. Je ken dat de (Europese) burger eigenlijk niet uit leggen, omdat het niet uit te leggen valt. Neem strijkers. Die zijn net zo gevaarlijk als degene die ze afsteekt. Als je het goed doet (en ik doe dat al jaren) is er niets aan de hand. Het ergste ongeval wat ik mee heb gemaakt was met een sterretje (koudvuur, ja ja) dat een kindje net uitgebrand in het handje nam, de afdruk stond erin. Waarschijnlijk zijn die in België weer verboden.

Henk


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #75 Gepost op: 21 december 2004, 16:28:49
Mee eens. Of alle landen of geen één.
Maar dat is met zoveel dingen zo.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #76 Gepost op: 21 december 2004, 16:32:14
Allemaal krom.  ::)   :P :P
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #77 Gepost op: 21 december 2004, 19:29:05
Ik blijf het ongeloofwaardig vinden dat het ene Europese Unie lid iets verkoopt waarvan het andere lidstaat vindt dat je levensgevaarlijk bezig bent. Je ken dat de (Europese) burger eigenlijk niet uit leggen, omdat het niet uit te leggen valt. Neem strijkers. Die zijn net zo gevaarlijk als degene die ze afsteekt. Als je het goed doet (en ik doe dat al jaren) is er niets aan de hand. Het ergste ongeval wat ik mee heb gemaakt was met een sterretje (koudvuur, ja ja) dat een kindje net uitgebrand in het handje nam, de afdruk stond erin. Waarschijnlijk zijn die in België weer verboden.

Henk
inderdaad henk,het toont weer eens aan dat de eenheid in Europa nog ver te zoeken is


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #78 Gepost op: 21 december 2004, 19:58:47

inderdaad henk,het toont weer eens aan dat de eenheid in Europa nog ver te zoeken is
We hebben de (tr)euro. Iets waar we erg blij mee moeten zijn.  :-X


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #79 Gepost op: 21 december 2004, 19:59:40

We hebben de (tr)euro. Iets waar we erg blij mee moeten zijn.  :-X
jippieeeeeee :-X :-X :-X