Afsteken van vuurwerk

Auteur Topic: Afsteken van vuurwerk  (gelezen 18181 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Martijn Slotboom

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,279
  • Laten we het gezellig houden op het forum
Reactie #90 Gepost op: 19 november 2005, 20:39:36
Hier in purmerend in het park achter mijn flat zijn ze ook al een tijd bezig me katten worden er langzaam gek van ( ik zelf ook trouwens )


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #91 Gepost op: 19 november 2005, 21:38:08
Tja,hier zijn ze ookal driftig bezig.het lijkt wel of het ieder jaar weer eerder begint


tebby

  • Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,690
    • mijn hyves
Reactie #92 Gepost op: 19 november 2005, 21:39:43
hier hoor je het zelfs in de zomer met feestjes bv een verjaardag maar ja je bent in 20 min over de grens en je hebt vuurwerk
flappus  niet elke verandering is een verbetering


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #93 Gepost op: 19 november 2005, 21:42:56
Tja,hier zijn ze ookal driftig bezig.het lijkt wel of het ieder jaar weer eerder begint

Als je weet als illegale handelaar dat ze in december allemaal controles gaan uitvoeren en speciale teams gaan opzetten (bijvoorbeeld om de cityboxen e.d. te gaan controleren)  zorg je dat je in augustus alles al achter in je schuur hebt liggen en dat je in  september/november alles gaat verkopen.... :-X ;)

Als het spul in belgië en duitsland is toegestaan en men het blijkbaar daar wel veilig vind (als de duitser het veilig vinden dan is het dat volgens mij ook  ;)) dan snap ik het net dat het in NL niet verkocht wordt..... Als strijkers e.d. gewoon de laatste drie dagen van het jaar verkocht zou worden tegen normale prijzen dan is het voor de illegale handelaren niet meer interessant om deze zaken in te kopen (te weinig winst marge gezien de risico's...)


tebby

  • Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,690
    • mijn hyves
Reactie #94 Gepost op: 19 november 2005, 21:44:56
ja klopt maar het spul is in bels ook goed koper als ik hier in nederland
flappus  niet elke verandering is een verbetering


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #95 Gepost op: 19 november 2005, 21:51:05
Als je weet als illegale handelaar dat ze in december allemaal controles gaan uitvoeren en speciale teams gaan opzetten (bijvoorbeeld om de cityboxen e.d. te gaan controleren)  zorg je dat je in augustus alles al achter in je schuur hebt liggen en dat je in  september/november alles gaat verkopen.... :-X ;)

Als het spul in belgië en duitsland is toegestaan en men het blijkbaar daar wel veilig vind (als de duitser het veilig vinden dan is het dat volgens mij ook  ;)) dan snap ik het net dat het in NL niet verkocht wordt..... Als strijkers e.d. gewoon de laatste drie dagen van het jaar verkocht zou worden tegen normale prijzen dan is het voor de illegale handelaren niet meer interessant om deze zaken in te kopen (te weinig winst marge gezien de risico's...)
och,ze gaan de gang maar.We horen het vanzelf als er weer 1 z,n vingers eraf blaast  ::)


tebby

  • Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,690
    • mijn hyves
Reactie #96 Gepost op: 19 november 2005, 21:51:56
och,ze gaan de gang maar.We horen het vanzelf als er weer 1 z,n vingers eraf blaast  ::)

ook sterrertjes zijn auwie hoor  ::) ::)
flappus  niet elke verandering is een verbetering


lotus bianca

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,653
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Reactie #97 Gepost op: 19 november 2005, 22:41:06
thanks Petertje kon het al niet echt vinden hahahahaha . ;)

Maar het is inderdaad veel vroeger dan vorg jaar.

En Harder :-X
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN


Zeeuw

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 455
Reactie #98 Gepost op: 19 november 2005, 22:53:40
Toen ik nog jong was ( zij de oude lul )waren we al in september bezig met vuurwerk

Vroeger kreeg je gewoon een preek van de agent en nu moet de jeugd naar halt ! wat leer je er van, niks toch .

Wij spaarde gewoon 50 gulden extra om de boete die je eventueel zou kunnen krijgen te kunnen betalen. Ik moet zeggen in alle jaren dat ik rotigheid uit haalde is er een keer iemand uit mijn buurt gepakt. En wij hebben veel uit wezen vreten de jeugd van nu zijn maar saaie gasten.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #99 Gepost op: 19 november 2005, 23:12:53
thanks Petertje kon het al niet echt vinden hahahahaha . ;)

Maar het is inderdaad veel vroeger dan vorg jaar.

En Harder :-X
Nouja,ik moest ook diep graven in deze categorie  ;)