Wat voor uniform vind jij geschikt voor de politie / Waar zie jij de politie liever in lopen ?

Auteur Topic: Wat voor uniform vind jij geschikt voor de politie / Waar zie jij de politie liever in lopen ?  (gelezen 30263 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Dinges

• Senior gebruiker
Wit is net zo besmettelijk als de vorige lichtblauwe overhemden.

Dat is niet waar! Met witte overhemden heb je al snel een vieze kraag bij / in je nek, je mouwen zijn vies door over bureau's of balie's te schuiven, en je hoeft maar ergens langs te lopen of tegenaan te stoten en je witte overhemd is ''besmet''.
Bij lichtblauw heb je dat allemaal niet zo heel snel. (we lijken we een stel wasvrouwen hier, straks gaan we nog schermen met verschillende merken wasmiddel!  ;D )

dielangemotormuis

• Senior gebruiker
Dat is niet waar! Met witte overhemden heb je al snel een vieze kraag bij / in je nek, je mouwen zijn vies door over bureau's of balie's te schuiven, en je hoeft maar ergens langs te lopen of tegenaan te stoten en je witte overhemd is ''besmet''.
Bij lichtblauw heb je dat allemaal niet zo heel snel. (we lijken we een stel wasvrouwen hier, straks gaan we nog schermen met verschillende merken wasmiddel!  ;D )

Toch ben ik het niet helemaal met je eens, maar daar ga ik nu niet over discussieren dat doen we in oktober wel. Kunnen we gelijk een strijd gaan maken welk wasmiddel het beste is. O0 Wat ik wel weet is dat het bijna oktober is en dat dan weer lekker de coltrui aangaat en dus geen overhemd met lange mouw en stropdas. 098uo

Dus voor mij het liefst toch gewoon een blauwe of zwarte gevechtsbroek met daarop de bestaande polo's en coltrui.

Dinges

• Senior gebruiker
Goed plan, ik duikel mijn koltruien en andere meuk ook op van zolder, want ik draai ''gewoon'' mee hoor!  ;)

dielangemotormuis

• Senior gebruiker
Goed plan, ik duikel mijn koltruien en andere meuk ook op van zolder, want ik draai ''gewoon'' mee hoor!  ;)

Die ouwe meuk van defensie(MBK). Past dat nog wel. 98uiye

Maxx

• Senior GGP
  • Senior gebruiker
Filmpje gezien in een ander topic, maar dit vind ik wel wat hebben :)

Montreal Police Questionable Intervention (Full)

enrico1972

• Senior gebruiker
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig

De foto is gemaakt door Thomas Schlijper
http://www.schlijper.nl

Op zich kan dit wel maar dan zonder stropdas en zonder plattepet want zo is het het net niet zeg maar.
Zet dan een basebalpet op als je wat op je hoofd wilt hebben en sta wat meer rechtop.

Maar mijn voorkeur gaat dan toch uit naar dit uniform van de KMAR maar doe dan wel een blauw t-shirt eronder i.p.v. wit.

BRON: http://www.sanderkoenen.nl/index.php/2009/10/04/gepepperd-bij-de-koninklijke-marechaussee/
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen

dielangemotormuis

• Senior gebruiker
Op zich kan dit wel maar dan zonder stropdas en zonder plattepet want zo is het het net niet zeg maar.
Zet dan een basebalpet op als je wat op je hoofd wilt hebben en sta wat meer rechtop.

Maar mijn voorkeur gaat dan toch uit naar dit uniform van de KMAR maar doe dan wel een blauw t-shirt eronder i.p.v. wit.

BRON: http://www.sanderkoenen.nl/index.php/2009/10/04/gepepperd-bij-de-koninklijke-marechaussee/

Maar je krijgt witte shirt geleverd bij je veiligheidsvest en geen blauwe. 998765

CMKmaat

• What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG

Afgelopen Juli heb ik dit in een nieuwe verstrekking gekregen (DBBO uitvoering = precies hetzelfde maar dan zonder KMAR emblemen) en deze verstrekking was voorzien van 6xonderkleding korte mouw, 6x onderkleding lange mouw, 2x onderkleding rolkraag ... Alles blauw. O nee
Het thermo ondergoed blijft modieus wit ... (die onderbroek met lange pijpen :D) maar daar kan je je nassaublauwe wollen col over dragen.
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.

Maarten

• Senior gebruiker
    • Hulpverleningsforum
Ik voel een forum-modeshow aankomen, voor de geuniformeerde beroepen O0
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s

CMKmaat

• What does this button do?
  • Senior gebruiker
  • Geen spoed wel politie? Naambellen! Bel 0900-TUIG
Go Go Go Go Go! 098uo 98uiye
Wij zorgen dag en nacht voor de fysieke beveiliging van de te beschermen belangen van de defensieonderdelen binnen het koninkrijk der Nederlanden.