Wat voor uniform vind jij geschikt voor de politie / Waar zie jij de politie liever in lopen ?

Auteur Topic: Wat voor uniform vind jij geschikt voor de politie / Waar zie jij de politie liever in lopen ?  (gelezen 30215 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

sylvester1986

• Gast
Zoals hier diverse keren te zien is.. O0

LAPD POLICE LABOR DAY WEEKEND VENICE BEACH SEPT 2011
User:NameOnRice

RS6

• HAP - AA
  • Senior gebruiker
  • Audi - Vorsprung durch Technik
Zoals hier diverse keren te zien is.. O0

LAPD POLICE LABOR DAY WEEKEND VENICE BEACH SEPT 2011
User:NameOnRice

Netjes! Vooral de kleur doet veel.
Ook vind ik het woord POLICE achterop een mooie aanvulling.
Korte broek is hier niet echt nodig met die prut zomers, het staat wel strak!

Wel geinig @ 3.45 Nieuwe overhemd net uit de verpakking? :P

dielangemotormuis

• Senior gebruiker
Het uniform van de Franse Gandarmerie vind ik ook wel wat. Donkerblauwe gevechtsbroek met daarop een licht blauwe polo.

Kan even geen foto vinden op het net, degene die hem eerder vind als ik succes ermee.

skippy02

• Senior gebruiker
  • Scanman Jan
Het uniform van de Franse Gandarmerie vind ik ook wel wat. Donkerblauwe gevechtsbroek met daarop een licht blauwe polo.

Kan even geen foto vinden op het net, degene die hem eerder vind als ik succes ermee.

Deze?
http://us.fotolia.com/id/24313093

Hier misschien meer...
http://arianefrance.com/catalogue.asp?cat=180&desc=Uniforme-Gendarmerie-kepi-galons
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.

JackM

• HBT, ICET SAVER methodiek
  • Senior gebruiker
Deze?:

Dansk Politi:

Of Norsk Politi

Laatste foto is eignelijk een plaatje omdat dit een beter beeld geeft dan foto's waar dienders half op staan
Wees duidelijk, niet halfbakken, en vooral : recht voor de raap wanneer nodig,dan kom je het verste.

enrico1972

• Senior gebruiker
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Een licht blauwe polo zou je eigenlijk niet moeten willen lijkt me omdat het heel besmettelijk is.
Er hoeft maar iets te gebeuren en je ziet er niet meer uit het wordt veel te snel vies.
Dan is de donkerblauwe polo die er nu al is veel beter.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen

dielangemotormuis

• Senior gebruiker
Een licht blauwe polo zou je eigenlijk niet moeten willen lijkt me omdat het heel besmettelijk is.
Er hoeft maar iets te gebeuren en je ziet er niet meer uit het wordt veel te snel vies.

Dat ben ik met je eens. Echter de politie/KMar lopen al sinds jaar en dag met licht blauwe overhemden. Nooit klaagde er iemand over tot de politie in witte overhemden ging lopen. Op dat moment hoorde je alle dienders in eens roepen dat wit zo vreselijk besmettelijk is.
Dit snap ik dan niet. Wit is net zo besmettelijk als de vorige lichtblauwe overhemden.

Echter wordt er al jaren gesproken over een eenduidig uniform voor de europeesche politie. Dit is ook een van de reden dat de Duitse politie overstapt naar een donkerblauwe broek en een lichtblauw overhemd. Een van de regels die men in het kledingpakket heeft is een donkerblauwe broek met daar op een lichtblauw overhemd/polo.

Deze polo/overhemd moet dan tevens zijn voorzien van mouwemblemen en ROT.

Groenemotormuis

• Utrecht
  • Senior gebruiker
  • Every day a new day to enjoy
Wij lopen in licht blauwe overhemden maar echt besmettelijk vind ik die van ons niet. Heb tot nu toe
pas 1 keer gehad dat hij er vies uitzag en dat was omdat ik met het eten wat pasta had laten vallen
op men hemd. En dat terwijl wij ook niet echt op de meest schone plekjes komen.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Wit is net zo besmettelijk als de vorige lichtblauwe overhemden.

Tsja, je ziet ook collega's die de hoes van het steekwerende vest nooit wassen en altijd met gore overhemden lopen ...  ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !