GRIP 1 Grote brand (pallethandel Vermeer) Wrakkenweg - Rutten 06-09-2011

Auteur Topic: GRIP 1 Grote brand (pallethandel Vermeer) Wrakkenweg - Rutten 06-09-2011  (gelezen 9226 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

bart007

• Senior gebruiker
Reactie #50 Gepost op: 7 september 2011, 12:27:32
We kunnen aan de hand van de foto ook niet zien wie het is ,en dus ook de persoon niet "openbaar" voor lul zetten omdat we niets van deze persoon weten behalve dat het een agent is.
Maar het al oude brandweergezegde "blauw meetbuisje" gaat voor deze agent ,jammer genoeg, weer op.
Misschien een leermoment voor de wel meelezende agenten, als je met je afzetting in de rook staat staat de afzetting in principe te dichtbij.

Op het moment dat een forumlid de persoon die als woordvoerder van de politie twittert en is aangehaald op dit forum, koppelt aan een agent met auto die zich op het terrein van de brand bevind, ..... dan gaat de discussie over die woordvoerder.
Die is met naam en functie op voorgaande pagina genoemd.

Los van het feit, dat het de vraag is of die politieagent met auto, dezelfde is als de twitterende woordvoerder,

in deze discussie wordt er wel over een met naam en functie genoemde collega-hulpverlener gesproken.

De opmerking van Redder over de positie van de politieagent met auto vind ik in eerste instantie helemaal niet kwaad, het is heel gezond om je af te vragen of mensen zich aan de regels ( voor eigen gezondheid ) houden.  998765

Maar zo'n kritische noot is toch langzamerhand wat uit z'n verband getrokken denk ik.

Ik vind trouwens, dat de twitter-berichten van politie en brandweer snel en duidelijk waren, toch zeker een voorbeeld van een stukje communicatie naar de omgeving .
de waarheid verandert soms,  ....  maar het geloof in de waarheid niet

mike

• Senior gebruiker

laksappie

• Manschap A
  • Forum gebruiker
  • brandweervollenhove.nl
Reactie #52 Gepost op: 7 september 2011, 13:43:49
Mooie filmpjes allemaal.
Is er ook al wat bekend over hoe er nu uitziet na de brand.

redder

• Forum gebruiker
Reactie #53 Gepost op: 7 september 2011, 15:16:57
mensen wat een ophef allemaal weer  e050

ons is allemaal geleerd om uit de rook te blijven of deze nu wel of niet schadelijk is  ;)

ik zal het proberen uit te leggen wat ik met dat stukje bedoelde

van uit Rutten is een wegafzetting Wrakkenweg - Veneweg, van uit de zijde Creil is een afzetting van de Wrakkenweg met de Polenweg
alleen het IJzerpad met de Wrakkenweg is nog open hier gaat deze agent staan met zijn dienstauto met zwaailichten aan,
op zich zelf perfect alleen de rook drijft over de T splitsing richting Rutten als deze man nu op de T splitsing IJzerpad met de Noordermeerweg
dus bij de dijk was gaan staan waren alle "ramptoeristen" tegen gehouden het openbaar vervoer kwam ook van de IJzerpad aan rijden en hij wilde
dat de vrouwelijke chauffeur achteruit reed richting de dijk dat weigerde de vrouw dus en reed gewoon door het Wrakkenpad op richting Rutten
de eerste boerderij deze was buiten de rook aan het IJzerpad had hij ook kunnen staan en in overleg met de boer of de mensen op zijn terrein konden
draaien en dan weer naar de dijk terug rijden maar wat deed hij achteruit rijdende de rook in om weer op de splitsing te gaan staan dan komt het wel
vreemd over dat er aan beide zijde een afzetting is door je collega's en je kiest die positie, uit de opmerkingen van de mensen die niks "vermoedend" aan
kwamen rijden incl journalisten waren dus ook niet mals.
Ik hoop dat ik wat duidelijk heb verschaft en dat we nu gewoon weer verder kunnen gaan met het forum.  O0

Hoguhugo

• Cameraman HPM/NOS | Geluidsman | Editor
  • Senior gebruiker
Reactie #54 Gepost op: 7 september 2011, 15:40:50
Ik hoop dat ik wat duidelijk heb verschaft en dat we nu gewoon weer verder kunnen gaan met het forum.  O0

Met punten, komma's, hoofdletters zeker!
Volg mij ook op twitter: @hoguhugo

Annelinde

• Beveiliging, BHV, EHBO
  • Forum gebruiker
  • Beveiliging
Reactie #55 Gepost op: 7 september 2011, 16:46:09

Inderdaad... Dit leest wel heel moeilijk zo.

Edwin112

• ex-Militair Klu
  • Forum gebruiker
  • Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Reactie #56 Gepost op: 7 september 2011, 19:37:16
p2kflex
18:53:15 07-09-11GROUP-1PRIO 2 : 442 WRAKKENWEG - N712 RUTTEN Bergen waterslang
0700615BRW Noordoostpolder (Emmeloord) (Vrijwilligersploeg 1)
0701601BRW Noordoostpolder (Emmeloord) (Kazernetechniek)
0701602BRW Noordoostpolder (Emmeloord) (Lichtkrant)

Jonathan

• Nieuwe gebruiker
  • *
Reactie #57 Gepost op: 7 september 2011, 22:25:02
Inderdaad... Dit leest wel heel moeilijk zo.
mensen wat een ophef allemaal weer  e050

ons is allemaal geleerd om uit de rook te blijven of deze nu wel of niet schadelijk is  ;)

ik zal het proberen uit te leggen wat ik met dat stukje bedoelde

van uit Rutten is een wegafzetting Wrakkenweg - Veneweg, van uit de zijde Creil is een afzetting van de Wrakkenweg met de Polenweg
alleen het IJzerpad met de Wrakkenweg is nog open hier gaat deze agent staan met zijn dienstauto met zwaailichten aan,
op zich zelf perfect alleen de rook drijft over de T splitsing richting Rutten als deze man nu op de T splitsing IJzerpad met de Noordermeerweg
dus bij de dijk was gaan staan waren alle "ramptoeristen" tegen gehouden het openbaar vervoer kwam ook van de IJzerpad aan rijden en hij wilde
dat de vrouwelijke chauffeur achteruit reed richting de dijk dat weigerde de vrouw dus en reed gewoon door het Wrakkenpad op richting Rutten
de eerste boerderij deze was buiten de rook aan het IJzerpad had hij ook kunnen staan en in overleg met de boer of de mensen op zijn terrein konden
draaien en dan weer naar de dijk terug rijden maar wat deed hij achteruit rijdende de rook in om weer op de splitsing te gaan staan dan komt het wel
vreemd over dat er aan beide zijde een afzetting is door je collega's en je kiest die positie, uit de opmerkingen van de mensen die niks "vermoedend" aan
kwamen rijden incl journalisten waren dus ook niet mals.

Bedankt Redder voor de duidelijke omschrijving. Punten, komma's etc? Als er een miljoen onder de rechter band van de politiewagen had gelegen wist iedereen het in no-time te vinden, na zo'n omschrijving!

Onger Oensien

• Forum gebruiker
Reactie #58 Gepost op: 12 september 2011, 12:23:38
Mooie filmpjes allemaal.
Is er ook al wat bekend over hoe er nu uitziet na de brand.

een stukje van de woning staat nog overeind maar alles is wel verloren.
het zal eens dezer dagen wel volledig gesloopt worden.