even sorry hoor
maar wat er bij mij nu even niet inwil is dat je doet of je heel veel kennis van zakken hebt ,
..
ik vind dit heel triest om je zo te profieleren en als je misschien iets meer meegedacht had met de centralist was het vermoedelijk anders gelopen
Volgens mij heeft Katje het niet over zakken gehad, maar over een 112 melding bij een centralist die, afgaande op zijn verhaal en er van uit gaande dat e.e.a. gegaan is zoals hij schetst, niet zo adequaat gehandeld heeft. Maar ik heb nergens iets over zakken gelezen. Denk je dan aan de zak van Sinterklaas, bijvoorbeeld, gezien de tijd van het jaar?
Sorry, ik kon het niet laten
Over het effect van het snelle vervoeren zullen we de uitkomst nooit weten zonder uitgebreide details van deze casus. Misschien is het slachtoffer juist wel meer ellende bespaard gebleven door juist nu te gaan vervoeren en NIET meer op een ambu te wachten. Als, als, als, als, als.........
Overigens denk ik dat e.e.a. zich al wat langer afgespeeld heeft. Ik geloof toch wel dat veel meldkamers in Nederland zich zo geprofessionaliseerd hebben dat dit soort zaken gelukkig steeds minder vaak voorkomen. Ken daar overigens wel mooie praktijkvoorbeelden van, maar die kan en mag en ga ik niet geven.