Nieuwe poederblusaanhanger brandweer Terneuzen

Auteur Topic: Nieuwe poederblusaanhanger brandweer Terneuzen  (gelezen 10478 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

FireRobin

• Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #60 Gepost op: 16 december 2004, 15:48:49
sony is beter joh  :P :P
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen

112 Brabant.nl

• Senior gebruiker
  • Fotograaf
    • 112 Brabant.nl
Reactie #61 Gepost op: 16 december 2004, 18:26:32

Over welke heb je het? ;)

In onze regio hebben oa de korpsen van Deurne, Beek en Donk en Geldrop poederblus-aanhangers omgebouwd tot BMA reinigen wegdek. Fotootje:

Voor het laatste nieuws en de meest actuele fotoreportages over hulpverlening in Brabant ga naar www.112brabant.nl !

FireRobin

• Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #62 Gepost op: 16 december 2004, 18:29:38

In onze regio hebben oa de korpsen van Deurne, Beek en Donk en Geldrop poederblus-aanhangers omgebouwd tot BMA reinigen wegdek. Fotootje:

das ook wel handig jah
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen

firemanr

• Gast
Reactie #63 Gepost op: 16 december 2004, 18:29:56

Aha, duidelijk....thx. ;)

112 Brabant.nl

• Senior gebruiker
  • Fotograaf
    • 112 Brabant.nl
Reactie #64 Gepost op: 16 december 2004, 18:39:29
En een stuk nuttiger dan het gebruik als PBA :). Hoe vaak gebruik je als korps een PBA? En hoe vaak wordt je opgepiept als poetsploeg? ;) Staat bij de meeste korpsen in geen verhouding lijkt me zo :D. Voor die enkele keer dat er een transformatorhuisje in de fik staat laat je gewoon een SB komen......

Terneuzen met z'n chemische industriën is natuurlijk wel een ander geval....
Voor het laatste nieuws en de meest actuele fotoreportages over hulpverlening in Brabant ga naar www.112brabant.nl !

firemanr

• Gast
Reactie #65 Gepost op: 16 december 2004, 18:50:11
En een stuk nuttiger dan het gebruik als PBA :). Hoe vaak gebruik je als korps een PBA? En hoe vaak wordt je opgepiept als poetsploeg? ;) Staat bij de meeste korpsen in geen verhouding lijkt me zo :D. Voor die enkele keer dat er een transformatorhuisje in de fik staat laat je gewoon een SB komen......

Terneuzen met z'n chemische industriën is natuurlijk wel een ander geval....
Hier kun je af en toe wel een poederblusser gebruiken ja..... :-X :-X

firemanr

• Gast
Reactie #66 Gepost op: 21 december 2004, 12:03:07

Als ik zo de aanhanger bekijk met zijn tandemstel en het gewicht dat erop staat is deze aanhanger kentekenplichtig. Heeft iemand voor mij het kenteken en chassisfabrikant van deze aanhanger ??

Groet
Johan
Hallo Johan:

Kenteken: WN-VF-13
Chassisnr.: XL60PM340A0353478
Merk/type: Saris
PVA.nr: SARA-2051

Ik hoop dat dit genoeg is, want meer stond er niet op. ;)

jwpots

• Gast
Reactie #67 Gepost op: 21 december 2004, 14:48:53

Hallo Johan:

Kenteken: WN-VF-13
Chassisnr.: XL60PM340A0353478
Merk/type: Saris
PVA.nr: SARA-2051

Ik hoop dat dit genoeg is, want meer stond er niet op. ;)
Meer dan dat, bedankt voor de moeite.

En allemaal een fijne dagen.

Johan

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #68 Gepost op: 21 december 2004, 19:57:37

112 Brabant,weet jij per ongeluk hoe dat ding op druk wordt gebracht.Ik zie zo ff snel geen stikstofcylinder of iets dergelijks

112 Brabant.nl

• Senior gebruiker
  • Fotograaf
    • 112 Brabant.nl
Reactie #69 Gepost op: 21 december 2004, 21:43:46

112 Brabant,weet jij per ongeluk hoe dat ding op druk wordt gebracht.Ik zie zo ff snel geen stikstofcylinder of iets dergelijks

Vraag ik na ;).