Filmpjes van Reddingsbrigade / KNRM / SAR

Auteur Topic: Filmpjes van Reddingsbrigade / KNRM / SAR  (gelezen 409639 keer)

0 gebruikers (en 11 gasten bekijken dit topic.

Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #250 Gepost op: 20 januari 2007, 15:33:59
Muistroom,

ziehier het gewraakte filmpje. Helaas is deze niet meer on-line voor iedereen, maar wel te downloaden via de FTP-server van de ZRB. Helaas heb jij daar geen toegang tot. Zal ff kijken tis namelijk 87 Mb en dat past dus niet op je hotmail-account.

Wat erger is, ik kom er ook niet meer op!!! Maar heb hem reeds op mijn harde schijf, dus . . . . Heb je een mail-account met een grotere data-limiet?

RR (wat nou copyright!!)
RR, zal ik je even mogelijkheid geven het op reddingbrigade.net te zetten? Met een tijdelijke account?

Henk


muistroom

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 955
Reactie #251 Gepost op: 20 januari 2007, 16:05:22
Muistroom,

ziehier het gewraakte filmpje. Helaas is deze niet meer on-line voor iedereen, maar wel te downloaden via de FTP-server van de ZRB. Helaas heb jij daar geen toegang tot. Zal ff kijken tis namelijk 87 Mb en dat past dus niet op je hotmail-account.

Wat erger is, ik kom er ook niet meer op!!! Maar heb hem reeds op mijn harde schijf, dus . . . . Heb je een mail-account met een grotere data-limiet?

RR (wat nou copyright!!)

RR,
Ook mijn andere account is niet toereikend, dus wellicht via Henk
Alvast bedankt heren!


Ernst Brokmeier

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 528
    • Zandvoortse Reddingsbrigade
Reactie #252 Gepost op: 20 januari 2007, 17:13:54
RR..even naar mijn mailbox (ernst@brokmeier.nl) ik zet hem dan even op mijn server bij alle andere zrb filmpjes..;-) (of ff contact voor ftp accountje), Ik gooi m dan ook ff door de mangel zodat ie wat behapbaarder wordt.
[img]/img]


EvEs

  • HAP (ZHP RT)
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 598
Reactie #253 Gepost op: 26 januari 2007, 15:35:15
eigenlijk schaam ik me diep door dit filmpje online te zetten, maarja....
Het filmpje is gedurende de zeumer 2006 opgenomen bij de Ouddorpse ReddingsBrigade door de Videoclub Goeree-Overflakkee :o

ik ben zelf av-techneut, maar ik moest een straal van 10 meter van de cameraploeg vandaan blijven.
als je het filmpje ziet, blijkt ook waarom! :D  >:(

1 van de cameramensen had een vuilniszak rond zijn camera gebonden, gelukkig valt dit niet op......
http://www.youtube.com/watch?v=IdC6BPxj8B4

zomer 2007 komt er een neu filmpske....
dat weten ze alleen daar nog niet...  8) ;D


Rescue

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,278
Reactie #254 Gepost op: 26 januari 2007, 18:47:23
Ook van ons hebben we een publieks promo filmpje gemaakt..

Hier vind je een onderdeel van een promo-filmpje van het waterrescue team van Stichting MedicalRescue.NL.



Ben benieuwd wat jullie er van vinden..


Rescue Ranger

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,587
  • Lekker ragge op strand, zee en de snelweg
    • Zandvoortse Reddingsbrigade
Reactie #255 Gepost op: 26 januari 2007, 20:19:00
Ben benieuwd wat jullie er van vinden..

Rescue,

strakke promo. Maar je vraagt om verbeterpunten.

Suggestie, start bij een dergelijke promo voor een inleiding, bijvoorbeeld waarom de desbetreffende mafketel in het koude water terecht is gekomen.
Omdat het zo krap is op een dergelijk vaartuig is werkplek management moeizaam. Laat handelingen kort zien, zoals de O2 aansluiting/ plaatsing op drenkeling.
En zorg voor een eind, bijvoorbeeld een wegrijdende ambulance of vertrekkende hulpverleningsboot.


Erik van Es,

alle begin is moeilijk. "Vroeger" zat ik uren en uren achter 2 videorecorders om een filmverslag te maken van een oefening. Kan me nog herrineren dat de oefening "Help we zinken" heette. Het resultaat was 25 minuten beeld voor meerdere weken werk. En de toenmalige kwaliteit  . . . . . .
Heb jij die niet digitaal Erny?

RR (geen cd's meer, maar het komt eraan!!)
Elke hulpverlening start met communicatie.


Maarten

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,543
    • Hulpverleningsforum
Reactie #256 Gepost op: 27 januari 2007, 12:56:30
Ook van ons hebben we een publieks promo filmpje gemaakt..

Hier vind je een onderdeel van een promo-filmpje van het waterrescue team van Stichting MedicalRescue.NL.



Ben benieuwd wat jullie er van vinden..

Om te beginnen vind ik het een leuk filmpje dat jullie werkzaamhgeden verduidelijkt. :)
Naast de punten van RR heb ik ook nog punt, namelijk het gesprek met het KWC aan het begin, is niet geheel te verstaan, omdat de muziek er dan al in komt. Daarmee zou ik wachten tot het gesprek afgelopen is, zodat de kijker ook weet op wat voor melding jullie inzetten.
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s


Ernst Brokmeier

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 528
    • Zandvoortse Reddingsbrigade
Reactie #257 Gepost op: 27 januari 2007, 13:47:02
Nee RR, die heb ik niet digitaal...als jij hem nog hebt (analoog of digitaal) dan hoor ik het graag
[img]/img]


Rescue Ranger

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,587
  • Lekker ragge op strand, zee en de snelweg
    • Zandvoortse Reddingsbrigade
Reactie #258 Gepost op: 27 januari 2007, 15:39:43
Nee RR, die heb ik niet digitaal...als jij hem nog hebt (analoog of digitaal) dan hoor ik het graag

Check your front door

RR (koffie met 3 scheppen suiker)
Elke hulpverlening start met communicatie.


Colin

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 947
Reactie #259 Gepost op: 28 januari 2007, 15:50:47


Aan boord van de reddingboot George Dijkstra met noordwest 8.
Groeten, Colin