alle begin is moeilijk. "Vroeger" zat ik uren en uren achter 2 videorecorders om een filmverslag te maken van een oefening. Kan me nog herrineren dat de oefening "Help we zinken" heette. Het resultaat was 25 minuten beeld voor meerdere weken werk. En de toenmalige kwaliteit . . . . . .
Heb jij die niet digitaal Erny?
RR (geen cd's meer, maar het komt eraan!!)
Nou we kunnen RR's werk bekijken. Prachtig beeld materiaal uit de 'vorige eeuw' vers gedigitaliseerd. 1993 lijkt zo dichtbij, toch moest ik een paar keer erg lachen bij deze video (let vooral op de reanimatie!).
Wat wel duidelijk is hoe we de afgelopen 13 jaar zijn verandert en een en ander nog professioneler is geworden. De meeste leden in deze film huppelen overigens nog steeds in brigadeland rond wat maar weer eens aangeeft hoe betrokken men is.
De begin titeling duurt vrij lang (ruim een minuut), maar aangezien RR daar waarschijnlijk ooit eeergg lang mee bezig geweest is heb ik hem er aan laten zitten
http://video.google.nl/videoplay?docid=8822435171970560435&hl=nlOverigens een aardig lijstje deelnemers aan deze oefening:
p.a. RB's Zandvoort, Bloemendaal, IJmuiden, Noordwijk. De KNRM Zandvoort, IJmuiden, Bloemendaal. Politie Zandvoort, Jeugd Lotus Zandvoort