geflitst

Auteur Topic: geflitst  (gelezen 4141 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #10 Gepost op: 23 november 2004, 19:40:12
op die manier
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


firemanr

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 23 november 2004, 22:24:03
Ik meende te weten dat je ten alle tijden "fout" bent als je door rood rijdt, hulpverleningsvoertuig of niet?????

Persoonlijk zou ik ook niet zo happig zijn om door rood te rijden, dan gaan ze er maar omheen.... :-\ :-\


Rescue

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,278
Reactie #12 Gepost op: 24 november 2004, 10:51:00
Welnee, als je een beroep bij de officier van justitie doet, en je voertuig in de speciale kenteken registratie staat, dan word het beroep automatisch toegekend.
Mits alle voorrangssignalen aanstaan.. Blauw moet zichtbaar zijn op de foto..

Is dit niet zichtbaar, moet een rapportage van de meldkamer bij gevoegd worden..,

Als jij uitwijkt voor een voorrangvoertuig, moet je dit in je beroep aannemelijk maken.. maar als je verhaal aannemelijk is, zal geen officier van justitie moeilijk doen.. Je moet het beroep wel netjes en conform de spelregels indienen.. Een kladje geschreven, geneuzel op verkeerde gronden zal vrijwel direct afgewezen worden


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #13 Gepost op: 24 november 2004, 11:03:07
Welnee, als je een beroep bij de officier van justitie doet, en je voertuig in de speciale kenteken registratie staat, dan word het beroep automatisch toegekend.
Mits alle voorrangssignalen aanstaan.. Blauw moet zichtbaar zijn op de foto..

Is dit niet zichtbaar, moet een rapportage van de meldkamer bij gevoegd worden..,

Als jij uitwijkt voor een voorrangvoertuig, moet je dit in je beroep aannemelijk maken.. maar als je verhaal aannemelijk is, zal geen officier van justitie moeilijk doen.. Je moet het beroep wel netjes en conform de spelregels indienen.. Een kladje geschreven, geneuzel op verkeerde gronden zal vrijwel direct afgewezen worden

Welke registratie is dat?? dan zal ik die eens doorgeven..onze motorrijders krijgen er genoeg ::)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Henk

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,891
Reactie #14 Gepost op: 24 november 2004, 13:18:46
Hij heeft het over échte polite!!  ;D  ;D ;)

Henk


Merijns

  • Gast
Reactie #15 Gepost op: 25 november 2004, 18:50:32
Ok bedankt.

Dus als ik het goed begrijp dan is het simpelste om toch gewoon in beroep te gaan en in dat bezwaarschrift vermelden dat je voorrang gaf aan een hulpverleningsvoertuig.

Goed zal het doorgeven. Bedankt


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #16 Gepost op: 18 december 2004, 17:49:23
Hij heeft het over échte polite!! ;D ;D ;)

Henk
Ik heb alleen maar zien staan
Welnee, als je een beroep bij de officier van justitie doet, en je voertuig in de speciale kenteken registratie staat, dan word het beroep automatisch toegekend.
Daarbij..ik ik ben helemaal geen "neppolitie", ik ben wachtmeester bij de Marechaussee, en als zodanig algemeen opsporingsambtenaar. dus ik mag precies hetzelfde, alleen niet 24 uur per dag. Asl ik politieagent had willen worden had ik daar wel gesolliciteerd ;)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-