Motoragent omgekomen bij ongeval J. Vierbergenweg - Oudewater 21-09-2011

Auteur Topic: Motoragent omgekomen bij ongeval J. Vierbergenweg - Oudewater 21-09-2011  (gelezen 19630 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Wouter

• Senior gebruiker
Reactie #30 Gepost op: 21 september 2011, 23:35:24
Vreselijk nieuws.  :-X

7194

• Senior gebruiker
Reactie #31 Gepost op: 21 september 2011, 23:57:28
Ik ben net terug van het bureau. Heb alles mee gehoord via het berichtenverkeer op de portofoon. Het is nog werkelijk onbegrijpelijk.... Ik kende de collega wel, maar heb nooit nauw met hem samengewerkt. Toch is de schok groot... Details hoef ik niet te geven, die komen vanzelf via de media. Maar ik voel me er behoorlijk klote bij. Laat staan de collega's die erbij waren en de collega's die hem wel goed kende. Bah....

JackM

• HBT, ICET SAVER methodiek
  • Senior gebruiker
Reactie #32 Gepost op: 21 september 2011, 23:58:14
Brr, rilling over mijn rug. Wat een nasleep voor de betrokken hulpverleners, de meerijdende collega en wat een ramp voor de nabestaanden. Eenieder die hier bij betrokken is veel moed en sterkte gewenst.
Wees duidelijk, niet halfbakken, en vooral : recht voor de raap wanneer nodig,dan kom je het verste.

mike

• Senior gebruiker
Reactie #33 Gepost op: 22 september 2011, 00:10:04
Motoragent overleden
User: WoerdenTV

Zie naast een agent minimaal een "burger"met een natpak. Kennelijk is de motoragent door meerdere mensen na gesprongen.

HBm

• Senior gebruiker
  • Overleden, maar niet vergeten
    • "Hulpverleningsforum, een dagelijkse bron voor leering en vermaak"
Reactie #34 Gepost op: 22 september 2011, 02:12:43
Hoorde vanavond al aan de geluidssignalen die van alle kanten op Oudewater af leken te komen, dat het ergens in de stad behoorlijk fout was gegaan. Als dan later op de avond het bericht komt dat er een motoragent is omgekomen, val je stil. Onderweg om een ander in nood bij te kunnen staan verongelukt. Vreselijk. Dit zijn de ergste uitrukken die je als hulpverlener kunt krijgen.
Voorheen helm met twee strepen - Overleden 21 april 2012

RAdeR

• Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
Reactie #35 Gepost op: 22 september 2011, 08:12:26
De tweede deze maand.  :-X
Wederom veel sterkte voor alle betrokkenen, familie, hulpverleners, collega's.

Vera1974

• Nieuwe gebruiker
  • *
Reactie #36 Gepost op: 22 september 2011, 08:44:09
Kan niks toevoegen aan al het bovenstaande.....afschuwelijk. :'(

Met onze gedachten bij zijn familie,vrienden,collega`s en diegenen die gisteren ter plaatse waren....

Bernt

• Senior gebruiker
Reactie #37 Gepost op: 22 september 2011, 09:01:05
Heel veel sterkte aan de familie,vrienden!

Live

• Senior gebruiker
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #38 Gepost op: 22 september 2011, 10:21:35
Agent komt om het leven

http://www.politie.nl/utrecht/nieuws/persberichten/110922rijnvenen.asp
Persberichten Rijn & Venen, 09.35 uur
Utrecht, 22-09-2011

OUDEWATER - Een 34-jarige agent van Politie Utrecht is woensdagavond 21 september tijdens zijn dienst om het leven gekomen.  

De agent reed rond 19.10 uur op een dienstmotor naar Oudewater om ambulancepersoneel te ondersteunen bij een onwelwording in een woning. In een bocht op de Johan J. Vierbergenweg kwam hij in de berm terecht, botste vermoedelijk op een boom en raakte daarna te water.

Omstanders en collega’s verleenden eerste hulp en er werd direct gestart met reanimatie. Bovendien kwam een traumahelikopter ter plaatse. De ernstig gewonde agent werd in kritieke toestand met de ambulance overgebracht naar het UMC, waar hij aan zijn verwondingen overleed.

Naar de toedracht van het ongeval wordt door de Afdeling Verkeersongevallenanalyse van de Verkeerspolitie onderzoek verricht.
Samen sterk in de hulpverlening!

Moon

• Senior gebruiker
  • Instructeur EHBO/EHaK/(P)BLS/AED
Reactie #39 Gepost op: 22 september 2011, 12:05:32
Veel sterkte voor familie, vrienden en collega's.
facebook.com/Burgeraedhoorn facebook.com/ehboblokkerzwaag  A universe is trapped inside a tear