Weet je wat het is Ron? Veel regio's die voorheen nooit via alarmontvangers de ambu's alarmeerden zullen nu echt niet ineens met P2000-pagers gaan lopen. De manier van alarmeren (mobilofoon/portofoon) blijft gelijk. Slechts de infrastructuur die hiervoor wordt gebruikt is anders. Zo zullen de CPA's die analoog altijd wel met alarmontvangers werkten naar alle waarschijnlijkheid gewoon P2000 gaan gebruiken, ze zijn die werkwijze immers gewend (hoewel ze voorheen natuurlijk gesproken woord hadden).
Verder heb je binnen elke regio natuurlijk te maken met de nodige piketfuncties (OvD-G, CvD-G, etc...) die vroeg of laat toch ook via P2000 gealarmeerd zullen gaan worden.
Groeten, Peter.
Had ik effe een vraagje over alarmeren via c2000 porto.
Want deze kun je volgens mij (nog) niet op toonslot zetten zeg maar hoe dat bij de analoge was,
waardoor als men jou 5tvo code uitzond de porto open sprong en een klere herie maakte net als een quattrino alarmontvanger.
Kan het mis hebben hoor dat het met de nieuwe update wel mogelijk is ofzo,maar vroeg me dit toch effe af ,hoe dit bij c2000 werkt