Ambulance Chauffeur Informatie ?!

Auteur Topic: Ambulance Chauffeur Informatie ?!  (gelezen 1858 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Gouranga

  • Gast
Gepost op: 19 december 2004, 21:16:55
Geachte ambulance medewerkers,

Ik heb mijn diploma verzorgend IG, heb mijn B rijbewijs en reanimatie diploma. Ik heb geprobeerd om de opleiding niv 4 af te maken, maar door omstandigheden is dit niet gelukt helaas.

Mijn droom ligt bij de ambulance, ik zou dolgraag chauffeur willen zijn.

Met wie kan ik hier eens serieus over praten? Wie kan me uitleggen wat ik moet doen om in dit vak binnen te rollen.




senseihomer

  • Gast
Reactie #1 Gepost op: 20 december 2004, 14:36:26
Het is in ieder geval op dit moment erg moeilijk om als chauffeur aan het werk te komen.

Er zijn verschillende manieren, je kunt bijvoorbeeld ervaring opdoen als chauffeur op de huisartsenpost.

Rijervaring op zich is in ieder geva (vaak)l wel een vereiste.
Je kunt ook diverse rijtrainingen ondergaan.

Ik heb diverse trainingen ondergaan oa ook ehbo en reanimatie voor kinderen en baby`s.
Verder ook de opstapcursus ambulancechauffeur (mee bezig) van Emc oosterhout.Hierdoor doe je ervaring op bij een dienst.

Probeer ook eens mee te lopen met een ambulancedienst.

Gr martien

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het wel


PT

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 28 december 2004, 02:21:12
Waarom ga je niet door om verpleegkundige te worden? Is nog een paar jaartjes 5 of 6) verder en er is meer vraag naar. Voor chauffeurs is er genoeg aanbod.

Succes verder!

G. PT


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #3 Gepost op: 28 december 2004, 10:47:01
Waarom ga je niet door om verpleegkundige te worden? Is nog een paar jaartjes 5 of 6) verder en er is meer vraag naar. Voor chauffeurs is er genoeg aanbod.

Succes verder!

G. PT
Moet je wel aankunnen. Ja praat alsof iedere halve zool ambuvpk kan worden.


Ambu.952

  • Gast
Reactie #4 Gepost op: 28 december 2004, 16:20:39
Het klopt opzich wel, er is meer aanbod dan vraag naar ambulance chauffeurs. Maar k ben het wel met je eens Gerard, ambulance vpk wordt je zeker niet zomaar  :) :-[

Groeten,
Rolf