nieuwe kantel methode

Auteur Topic: nieuwe kantel methode  (gelezen 13417 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #30 Gepost op: 22 december 2011, 23:48:49
Het zou dan ook heel zwart-wit zijn als ik je erop zou wijzen dat rood is voorbehouden voor Mods...dus dat doe ik dan ook niet... ;) ;D

tus


Willem D.

  • Kritisch forumlid
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 764
  • EHV-er / BHV-er
Reactie #31 Gepost op: 22 december 2011, 23:55:31
Het zou dan ook heel zwart-wit zijn als ik je erop zou wijzen dat rood is voorbehouden voor Mods...dus dat doe ik dan ook niet... ;) ;D
Daarom heb ik ook het woord twee kleuren gegeven, dan valt het misschien niet op!  998765
Ik heb een eigen mening, geen groepsmening. Elke toevallige overeenkomst is mooi meegenomen. Loopt mijn mening parallel met die van jouw, dan zijn we


Lunatum

  • Arts
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 959
Reactie #32 Gepost op: 23 december 2011, 21:18:30
Ik schijf nooit zo heel veel op dit forum, maar nu ff wel.
...
Twee verschillende reacties op dezelfde situatie...

Zomaar een praktijkvoorbeeld van een lekenhulpverlener die jou woorden helemaal onderschrijft.
Theo, vervelend dat de ambupleeg jou straal genegeerd heeft na je goede hulpverlening. Hij had best even contact met je kunnen maken en je tijdens zijn werk wat vragen kunnen stellen. Verdient geen schoonheidsprijs.

Willem D. je weet best dat niet alle ambulancehulpverleners zo reageren. Het is een samenspel tussen zowel de eerstehulpverlener als de ambulancehulpverlener. Er zitten horken tussen de ambuplegen (en artsen), maar tussen de EHBO'ers zitten net zo goed horken en  eerstehulpverleners die zich gedragen alsof ze het allemaal wel weten. Soms tref je de goeie, soms de verkeerde.

Soms lijkt de hulpverlenerswereld toch ook wel veel op echte wereld, toch?


Theo

  • Instr. EHBO, Instr. BLS/AED (En geïnteresseerd in een baan als Ambuchauffeur), NHT Chauffeur
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 184
    • EHBO Service Nederland
Reactie #33 Gepost op: 23 december 2011, 22:12:57
Mijn reactie is verder niet bedoeld om mijn persoonlijke ervaring, maar misschien wel als eye opener.

Ik kan er mee leven hoor... ;)

Groet,
Theo.
De dwaas doet wat hij niet laten kan, de wijze laat wat hij niet doen kan.


EHBO-er

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,554
  • Ik denk dat ik denk
Reactie #34 Gepost op: 24 december 2011, 09:46:11
Ik heb tijdens een sigmastage een chauffeur gehad die niet lekker in zijn vel zat en liet dat ook blijken.
Omdat hij later had uitgesproken wat het probleem was, wist ik dat het niet op mijn persoon gericht was, maar op de situatie. Hij had al een reeks stagiares had en wilde weer een "gewone" dienst draaien.
Ik kon me zeer goed inleven in zijn verhaal en heb dat ook uitgesproken.


Daarmee werd het als nog een construtieve stage.