Nieuw programma 'Unit Luchtvaartpolitie' bij RTL4

Auteur Topic: Nieuw programma 'Unit Luchtvaartpolitie' bij RTL4  (gelezen 61881 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Maarten

• Senior gebruiker
    • Hulpverleningsforum
Reactie #170 Gepost op: 21 oktober 2012, 21:24:41
En daar is je DSI boarding... :)

Tsja, ach... erg bijzonder vond ik het item over het bezoek van de prins eigenlijk niet. Paar shots van de DSI en dat was het. Maar goed, niks te klagen, het was een mooie serie O0
Groeten, Maarten  
Als je snel vooruit wilt, ga dan alleen. Als je ver wilt komen, ga dan s

HGL

• Senior gebruiker
Reactie #171 Gepost op: 21 oktober 2012, 22:11:16
Tsja, ach... erg bijzonder vond ik het item over het bezoek van de prins eigenlijk niet. Paar shots van de DSI en dat was het. Maar goed, niks te klagen, het was een mooie serie O0

Veel beelden ook geschoten voor intern gebruik, training, instructie en presentatie!

Verder voor geïnteresseerden :

speciaal gewacht met openstelling tot laatste uitzending

MarcoV

• Senior gebruiker
Reactie #172 Gepost op: 21 oktober 2012, 22:25:38

Denk dat jij net als ik ook wat meer had willen zien.  ;) In de aankondiging voor het laatste reclameblok waren nog 2 mars voertuigen te zien, maar die zijn helaas in het laatste item ook niet getoond. Maar ja vond de hele serie wel een goede serie en hopelijk volgen er nog meer.

enrico1972

• Senior gebruiker
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #173 Gepost op: 28 oktober 2012, 19:52:43
Net de laatste aflevering van vorige week zondag teruggekeken had er helaas niet eerder tijd voor.
Het was wederom een waanzinnige aflevering en de laatste minuten waren echt helemaal te gek om te zien met al die stukjes.
Hoop echt dat er een seizoen 2 gaat komen maar zo eerst maar naar de Belgische versie kijken altijd interessant
om te zien hoe zij dat doen.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen

Haageneesch

• Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #174 Gepost op: 28 oktober 2012, 20:00:20
maar zo eerst maar naar de Belgische versie kijken altijd interessant om te zien hoe zij dat doen.
Daar is hier meer over te vinden

HAPRPAA

• Forum gebruiker
  • Uiteindelijk pakken we je toch wel!
Reactie #175 Gepost op: 3 november 2012, 14:39:48
Net de laatste aflevering van vorige week zondag teruggekeken had er helaas niet eerder tijd voor.
Het was wederom een waanzinnige aflevering en de laatste minuten waren echt helemaal te gek om te zien met al die stukjes.
Hoop echt dat er een seizoen 2 gaat komen maar zo eerst maar naar de Belgische versie kijken altijd interessant
om te zien hoe zij dat doen.

Het viel mij op dat ze in België met een piloot en een waarnemer vliegen, deze ook nog voor naast de piloot zat terwijl tijdens de fragmenten van Unit Luchtvaartpolitie ik volgens mij altijd twee piloten zag en de waarnemer achterin. Weet iemand hier meer over?

Meneer

• Vrijpol. Brabant (Zuid) Oost
  • Senior gebruiker
    • Politieserie
Reactie #176 Gepost op: 3 november 2012, 16:03:30
In principe vliegt men hier(NL) overdag ook maar met 2 man/vrouw. 's Nachts vliegen ze met z'n drieën. 2x piloot en 1x waarnemer.

Dit is mij vertelt door een helipiloot van DLVP
Zie ook het topic van 'Luchtpolitie'

HAPRPAA

• Forum gebruiker
  • Uiteindelijk pakken we je toch wel!
Reactie #177 Gepost op: 3 november 2012, 18:24:08
Zie ook het topic van 'Luchtpolitie'

Thanks voor de tip, kon het topic niet vinden vandaar dat ik hem hier stelden.

enrico1972

• Senior gebruiker
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #178 Gepost op: 9 december 2012, 20:26:34
En Aflevering 1 wordt op dit moment herhaalt op RTL 4  098uo 098uo
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen

Red

• HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
Reactie #179 Gepost op: 18 februari 2013, 17:57:53
Enkele berichten over de eventueel aanwezige fouten in de topictitel door diverse forumleden zijn bij deze verwijderd. Deze berichten zijn irrelevant (offtopic) voor het huidige onderwerp. Back on topic.

Vriendelijke groet,
Red
Beheerder
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.