Nieuw programma 'Unit Luchtvaartpolitie' bij RTL4

Auteur Topic: Nieuw programma 'Unit Luchtvaartpolitie' bij RTL4  (gelezen 62007 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Nick

• Senior gebruiker
Reactie #60 Gepost op: 3 september 2012, 21:53:52
Ik heb me niet zo gek lang geleden laten vertellen dat er meerdere standplaatsen en dat Schiphol lang niet meer de enige is. Wie kan dit bevestigen?

In 2010 waren het (zoals securinair) aangaf Schiphol, Teuge en Volkel, zie het onderstaande topic. Het kan natuurlijk zomaar zo zijn dat hier ondertussen wijzigingen in zijn geweest.

http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=41067.0
Senior GGP / Oost-Brabant

enrico1972

• Senior gebruiker
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #61 Gepost op: 3 september 2012, 22:07:42
Aangezien ik hier ook wel benieuwd naar ben heb ik deze vraag gesteld via @DePolitieheli met een link naar dit onderwerp.
Hopelijk krijg ik er een antwoord op.

Even mijn twitterverkeer met @DePolitieheli.

@DePolitieheli Welke standplaatsen zijn er naast Schiphol ? Dit n.a.v. een vraag in onderwerp hulpverleningsforum.nl/index.php?topi…
6:39 PM - 3 Sep 12 · TweetDeck

@EnricoveiligRTD Rotterdam en Volkel zijn opstapplaatsen
7:13 PM - 3 Sep 12 · web

@DePolitieheli Dank voor jullie reactie. Betekend opstapplaats tijdelijke locatie of = het wij zijn daar gestationeerd net als op SPL ?
7:18 PM - 3 Sep 12 · TweetDeck

Op mijn laatste tweet helaas nog geen reactie gekregen. Mocht die komen dan plaats ik die nog wel.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen

Piles

• Geïnteresseerde
  • Senior gebruiker
Reactie #62 Gepost op: 3 september 2012, 22:31:00
Apart om je eigen buurt zo te zien, met die eerste achtervolging... :D

jeffrey010

• Senior gebruiker
Reactie #63 Gepost op: 4 september 2012, 10:25:28
In totaal hebben er naar de eerste aflevering 686.000 mensen gekeken.

RTL4 heeft laten weten dat alle afleveringen vanaf 18 september om 22.30 uur worden herhaald. Altijd leuk als je ze nog eens op de hoogste kwaliteit wilt zien.
Met Vriendelijke Groet.....

secureinair

• Observatie naar een hoger niveau
  • Junior gebruiker
  • **
  • Luchtopnames met robothelikopters
    • Onbemande Robothelikopters voor luchtopnames
Reactie #64 Gepost op: 5 september 2012, 13:15:22
Net de aflevering gezien, prachtige beelden! Geeft een goede indruk van de werkzaamheden :)
Inzet van robothelikopters bij calamiteiten:  http://www.robothelikopters.nl

r1200gs

• Senior gebruiker
Reactie #65 Gepost op: 5 september 2012, 15:44:08
Er komen nog een paar mooi beelden straks voorbij vanuit de omgeving Rotterdam. 998765

Live

• Senior gebruiker
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Nieuw: inhoud UNIT LUCHTVAARTPOLITIE; Aflevering 2, seizoen 1

bron: https://www.facebook.com/pages/De-Politiehelikopter-binnenkort-op-tv/264105020274336

In aflevering twee van Unit Luchtvaartpolitie:
Intensieve speurtocht naar moeder die 's nachts in verwarde toestand naakt haar woning en kinderen achterlaat.
In Limburg opent de politie de jacht op enorme hoeveelheden marihuana die in maïsvelden zit verstopt. In Amsterdam overvallen en mishandelen drie jongeren op klaarlichte dag een zeven maanden zwangere vrouw.
En de A-10 West is het decor voor wild-west taferelen.

Nieuw: tijdens de uitzending zal het klpd via haar twitterkanaal simultaan vragen van kijkers beantwoorden.

Unit Luchtvaartpolitie, aflevering 2, 9 september om 20.00 uur wekelijks bij RTL4. Producent: Screentime, Amsterdam.

http://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/c101.0.403.403/p403x403/199697_478247492193420_1256195109_n.jpg
Samen sterk in de hulpverlening!

Live

• Senior gebruiker
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Live chat tijdens aflevering 2 Unit Luchtvaartpolitie

http://www.politie.nl/klpd/nieuws/120907livechat.asp

Schiphol-Oost, 07-09-2012 • Zondag 9 september 2012 chat @DePolitieheli live tijdens de uitzending van deel 2 van de Unit Luchtvaartpolitie #ULVP. De uitzending begint rond 20.00 uur op RTL4. Tot 22.00 uur kunnen op het twitteraccount van @DePolitieheli vragen worden gesteld over dit onderdeel van de politie en/of de serie.

In de nieuwste aflevering zitten vier onderwerpen:
Intensieve speurtocht naar moeder die ’s nachts in verwarde toestand naakt de haar woning en kinderen achterlaat.
In Limburg opent de politie de jacht op enorme hoeveelheden marihuana die in maïsvelden zit verstopt.
In Amsterdam overvallen en mishandelen drie jongeren op klaarlichte dag een zeven maanden zwangere vrouw.
A10-west is het decor voor wildwest taferelen.

De eerste aflevering afgelopen zondag trok bijna 700.000 kijkers. Deze is nog terug te kijken op RTL XL. Vanaf 18 september worden de afleveringen op RTL 4 herhaald. Het twitteraccount @DePolitieheli heeft sinds de introductie op 10 april 2012 meer dan 52.000 volgers mogen verwelkomen op het account.

Sinds de invoering van het twitteraccount is het aantal klachten over de hinder van de politieheli aanzienlijk gedaald (in maart 8 klachten en in augustus 2). De serie over de luchtvaartpolitie kan hier nog een extra positieve bijdrage aan leveren: Meer inzicht over de inzet van de politieheli, de wijze waarop en de resultaten daarvan.
Samen sterk in de hulpverlening!

Haageneesch

• Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Reactie #68 Gepost op: 9 september 2012, 19:50:06
Het is zover: over 10 minuten de tweede aflevering van 'Unit Luchtvaartpolitie': 20.00 uur op RTL4!

KJS

• Senior gebruiker
  • Generalist OC
Reactie #69 Gepost op: 9 september 2012, 20:30:51
Prachtig!  098uo  8)
Helibemanning: We zijn trots op jullie!
HB: Wij ook hoor!
EHBO'er  - AED Bediener HTV'er Buitengewoon Opsporingsambtenaar