Nieuw programma 'Unit Luchtvaartpolitie' bij RTL4

Auteur Topic: Nieuw programma 'Unit Luchtvaartpolitie' bij RTL4  (gelezen 61927 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #80 Gepost op: 16 september 2012, 17:08:12
Politie Nederland ‏@Politie
Vanavond op RTL4 weer Unit Luchtvaartpolitie, maar kijk nu ook alvast naar http://www.youtube.com/watch?v=1pF0r3eUYTk  met uitleg over inzet van @DePolitieheli

enrico1972

• Senior gebruiker
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #81 Gepost op: 16 september 2012, 20:11:02
Net de aflevering van vorige week voor 3/4 terug gekeken en blijf het waanzinnig vinden wat ze allemaal kunnen met de heli.
Ik had altijd al veel respect voor hun werk maar het groeit met de week dat respect.

Nu aflevering 3 live kijken met o.a. een zaak uit mijn Rotterdam - Rijnmond overval juwelier West - Kruiskade waarbij
overvallers ingesloten raken door actie van de eigenaar.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen

Piles

• Geïnteresseerde
  • Senior gebruiker
Reactie #82 Gepost op: 16 september 2012, 20:13:27
Nu aflevering 3 live kijken met o.a. een zaak uit mijn Rotterdam - Rijnmond overval juwelier West - Kruiskade waarbij
overvallers ingesloten raken door actie van de eigenaar.
Geniaal  ;D

enrico1972

• Senior gebruiker
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #83 Gepost op: 16 september 2012, 21:02:34
Man man wat heb ik weer genoten vanavond. Ben echt TROTS op de mannen en vrouwen van de Unit Luchtvaartpolitie.
Ik durf nu al te zeggen dat 8 afleveringen van 1 uur veel maar dan ook veel te weinig en te kort is.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #84 Gepost op: 16 september 2012, 21:04:52
Inderdaad geweldig om weer te kijken, en zowaar een bekende brandweercollega gezien. 8)

Groenemotormuis

• Utrecht
  • Senior gebruiker
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #85 Gepost op: 16 september 2012, 21:05:43
En volgende week beelden van de dakslapers in A'dam centrum. Ik mag hopen dat de programma makers ook onderkennen dat het een goed, informatief en leuk programma is en dat ze snel een 2e seizoen kunnen maken met hopelijk een iets langer seizoen. Want ondanks dat er wel veel A10 voetgangers inzitten blijft het elke keer mooi om te zien, en te horen wat de collega's er over te vertellen hebben.
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v

enrico1972

• Senior gebruiker
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #86 Gepost op: 16 september 2012, 21:17:42
Ik weet niet of ander leden het ook hebben maar ik zit voor me gevoel in een soort van rollercoaster als ik zit te kijken.
Het ene moment zit ik te juichen van een geslaagde actie, het andere moment zit je gespannen van wat gaat er gebeuren
en het volgende moment zit ik tegen het moment van een paar traantjes van vreugde en kippenvel zoals toen vorige week
die moeder in het water gevonden wordt onder de steiger.

C337

• Senior gebruiker
Reactie #87 Gepost op: 16 september 2012, 21:34:59

PietjePuk

• Senior gebruiker
Reactie #88 Gepost op: 16 september 2012, 22:08:51
Iemand een idee / manier om de aflevering te bekijken zonder RTL XL?
Ik krijg daar filmpjes nooit werkend namelijk.  :-X

C337

• Senior gebruiker
Reactie #89 Gepost op: 16 september 2012, 22:18:29
Iemand een idee / manier om de aflevering te bekijken zonder RTL XL?
Ik krijg daar filmpjes nooit werkend namelijk.  :-X

Nieuwste Chrome/Firefox met Adobe Flashplayer/Microsoft Silverlight ?