kind overreden.....

Auteur Topic: kind overreden.....  (gelezen 3994 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

TheBeast

  • Incident-service Manager
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 531
  • BHV
Gepost op: 2 oktober 2011, 23:54:13
Bij ons (hofje achter ons huis) is vandaag een kindje overreden, 4 jaar oud, niet aangereden maar echt met een wiel overreden en onder de bus door aan de andere kant uitgekomen. Als vader een nachtmerrie van elke ouder.. kan me niet voorstellen hoe die ouders zich voelen. Het was op zo doodlopende hofje... daar verwacht je niet zoiets als dit.
Hopelijk komt het goed met de jongen maar gezien dat er een trauma heli was en ambu is met OGS vertrokken naar ziekenhuis denk ik dat die toch wel behoorlijk verwondingen heeft.



Zoals op de foto te zien zit de chauffeuse geheel ontdaan (heb echt met deze vrouw te doen) nog achter het stuur. Dit is 20 min na ongeluk.
Wat me opviel is dat de chauffeur behoorlijke tijd alleen gelaten werdt. Vroeg me alleen af of dit normaal is.  
Buurtbewoners zochten nog wel even contact met haar.. is geloof ik voor iedereen wel duidelijk dat dit gewoon een stom ongeluk is.
Jongetje lag in de umbu maar waren daar nog druk mee bezig.

Was best veel politie ter plaatse.  2x VOA, 2x Spoedhulp (plus nog 1 bij de heli) en zag paar brigadiers en nog een combi busje.

Dit is (denk ik) typisch een geval van een stom stom ongeluk...




Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #1 Gepost op: 3 oktober 2011, 12:25:44

Zoals op de foto te zien zit de chauffeuse geheel ontdaan (heb echt met deze vrouw te doen) nog achter het stuur. Dit is 20 min na ongeluk.
Wat me opviel is dat de chauffeur behoorlijke tijd alleen gelaten werdt. Vroeg me alleen af of dit normaal is.  
 

Dat is niet gebruikelijk. In de meeste gevallen ontfermt de politie zich vrijwel direct over de betrokkene(n).
Natuurlijk eerst slachtoffer(s), maar meestal zijn er eenheden genoeg ter plaatse.


xangadib

  • IvP
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 422
Reactie #2 Gepost op: 3 oktober 2011, 16:18:16
Nee, is niet gebruikelijk. Ik was vrij, dus weet niet de exacte toedracht, maar het is te doen gebruikelijk dat we ons ook over de dader ontfermen.
Digitaal onderzoek


Kusje

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
Reactie #3 Gepost op: 3 oktober 2011, 16:33:30
Nee, is niet gebruikelijk. Ik was vrij, dus weet niet de exacte toedracht, maar het is te doen gebruikelijk dat we ons ook over de dader ontfermen.

Dader? Ik denk dat deze mevrouw momenteel in eerste instantie ook een slachtoffer is
en in tweede instantie spreekt men over een verdachte......

Het verbaast mij  dat mevrouw niet onherkenbaar in beeld is gebracht.


Live

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 65,815
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #4 Gepost op: 3 oktober 2011, 16:44:53
Het verbaast mij  dat mevrouw niet onherkenbaar in beeld is gebracht.
Ik vind het knap dat je op zo'n afstand de chauffeuse achter het stuur van het busje kunt herkennen...  ::)

Zoals op de foto te zien zit de chauffeuse geheel ontdaan (heb echt met deze vrouw te doen) nog achter het stuur. Dit is 20 min na ongeluk.
Samen sterk in de hulpverlening!


Kusje

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,064
Reactie #5 Gepost op: 3 oktober 2011, 16:46:12
Ik vind het knap dat je op zo'n afstand de chauffeuse achter het stuur van het busje kunt herkennen...  ::)
goeie ogen...........   e050