Agenten verkopen uniform op Marktplaats

Auteur Topic: Agenten verkopen uniform op Marktplaats  (gelezen 12717 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

TDMdR

• Senior gebruiker
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #10 Gepost op: 6 oktober 2011, 22:20:02
Met mijn vorige pakketbezorger, iemand uit de buurt, had ik altijd goede afspraken. Ik kan mijn buurman 100% vertrouwen en die is bijna altijd thuis. We hadden de afspraak dat hij pakketjes daar afleverde als er bij mij niemand thuis was. Als de buurman een keer toch niet thuis was, vond ik een briefje met zijn 06 nummer en kwam hij langs als ik er wel was.

Een paar jaar geleden is TNT overgestapt naar het inschakelen van externen om pakketjes te bezorgen. Een witte bestelbus en inschrijving bij het KvK zijn geloof ik voldoende. Gevolg is, dat ik al verschillende bezorgers aan de deur heb gehad. Hierbij waren er 2 waarvan ik op zijn zachts gezegd onderbuikgevoelens bij kreeg en het niet prettig vond dat zij bij mij wat kwamen bezorgen. Van een collega die in de stad woont hoorde ik dat een hem ambtshalve bekende persoon bij hem pakketjes bracht.

Ik denk dat vtspn eens moet gaan nadenken over met welk bedrijf zij de pakketjes verstuurd...

enrico1972

• Senior gebruiker
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #11 Gepost op: 6 oktober 2011, 23:15:26
Een paar jaar geleden is TNT overgestapt naar het inschakelen van externen om pakketjes te bezorgen.
Een witte bestelbus en inschrijving bij het KvK zijn geloof ik voldoende.
Van een collega die in de stad woont hoorde ik dat een hem ambtshalve bekende persoon bij hem pakketjes bracht.

Ik denk dat vtspn eens moet gaan nadenken over met welk bedrijf zij de pakketjes verstuurd...

Witte bestelbus klopt. Inschrijving Kvk klopt ook.
Verder weet ik dat als je voor TNT zelf of als uitzendkracht gaat werken je een VOG moet aanvragen om er te werken.
Werd bij mij op het stadhuis door de medewerker ingevuld paar jaar geleden.
Maar tijdens je aanvraag kan je wel alvast gaan werken voor ze alleen wordt je pas betaald als je de uitkomst van de VOG hebt ingeleverd.
Om voor TNT als inhuurpartij te gaan werken mag ik aannemen dat je ook een VOG moet aanvragen en het zal me niet verbazen dat je tot dat de uitslag binnen is gewoon aan de slag kan voor hun.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #12 Gepost op: 6 oktober 2011, 23:16:56
Als ik zie wat er in onze regio op die busjes rond rijd, dan twijfel ik daar ernstig aan   ::)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

enrico1972

• Senior gebruiker
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #13 Gepost op: 6 oktober 2011, 23:30:27
Ik denk dat dit voor wel meer regio's geldt Jerommeke  ;)
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen

dielangemotormuis

• Senior gebruiker
Reactie #14 Gepost op: 6 oktober 2011, 23:39:52
Hebben jullie niet de mogelijkheid om het op het buro te laten bezorgen waar jullie werken ?

Die mogelijk is er wel, alleen doen ze daar nogal moeilijk over. Want of het nu naar huis of het werk wordt gestuurd. Je moet ten alletijde zelf tekenen voor ontvangst. Hoe achterlijk is dat dan.

In mijn ogen moeten ze gewoon het een en ander verzamelen per korps en dan laten ophalen door een bode. Die het vervolgens met de interne post verdeeld over de wijkteams.

sylvester1986

• Gast
Reactie #15 Gepost op: 6 oktober 2011, 23:46:45
Bij ons (KLu) kunnen we het op de basis laten bezorgen (wel tekenen voor ontvangst) of thuis laten bezorgen. (niet tekenen voor ontvangst)

dielangemotormuis

• Senior gebruiker
Reactie #16 Gepost op: 6 oktober 2011, 23:52:12
Bij ons (KLu) kunnen we het op de basis laten bezorgen (wel tekenen voor ontvangst) of thuis laten bezorgen. (niet tekenen voor ontvangst)

Das helemaal een bijzondere constructie

Groenemotormuis

• Utrecht
  • Senior gebruiker
  • Every day a new day to enjoy
Reactie #17 Gepost op: 6 oktober 2011, 23:55:59
Wat een verschil weer overal. Bij ons kan je sinds dit jaar via internet
bestellen. Dan mogen we een maand of 2 (soms 3) wachten en dan komen
de heren van het kleding bureau in 2 a 3 dagen met een lading palletjes
het kantoor binnen en word het verdeeld over de afdelingen waar je dan
langs de pakketten loopt om te kijken of jou pakket er tussen zit.

Is toch echt een stuk makkelijker lijkt mij, er zijn geen kosten voor de bezorging
aan verbonden en zo kan je ook nog eens een leuk praatje houden met de heren
van het kleding bureau. Heb je wat te ruilen doe je het weer in de doos met de
ruilbon erin en groot retour op de doos. Deze lever je bij ons op de afdeling weer
in en daar word het verzameld en hopelijk heb je dan een paar weken later wel
de juiste kleding(maat).
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v

sylvester1986

• Gast
Reactie #18 Gepost op: 6 oktober 2011, 23:56:10
Zeker weten, als het op de basis komt, dan wil de locatie manager dat we tekenen, maar als ik soms na een week thuis kom, dan ligt het mooi in de brievenbus.
1x keer zelfs bij de buren moeten halen (thermo t-shirts)

TDMdR

• Senior gebruiker
  • Sr. GGP AML|DI|THW
Reactie #19 Gepost op: 7 oktober 2011, 00:01:11
Verder weet ik dat als je voor TNT zelf of als uitzendkracht gaat werken je een VOG moet aanvragen om er te werken.

En zo'n VOG stelt dus niets voor. Even zorgen dat je je kan inschrijven in een andere regio (bv Zaandam als je in Amsterdam woont, of Almere, waar je maar vrienden hebt) en je krijgt een VOG, want al je "hobby's" die je had in Amsterdam kunnen ze in die andere regio niet zien.