Solo surveillance

Auteur Topic: Solo surveillance  (gelezen 13552 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Reactie #70 Gepost op: 14 november 2011, 10:43:53
Ik denk dat het voor iemand die al jaren op een dienstfiets rondrijdt makkelijker is om over te stappen op solosurveillance als voor collega's die altijd alles samen doen vanuit een dienstwagen.
Toen ik zelf jaren geleden voor het eerst alleen op een dienstmotor moest gaan rijden was het ook "spannend". Je moet je van te voren veel dingen afvragen.
-Is dit veilig genoeg om alleen te doen;
-Is de lokatie van staandehouden gemakkelijk te vinden door collega's;
-Sta ik op een dusdanige lokatie dat als er iets gebeurd, omstanders/automobilisten het kunnen zien, dus om bv 112 te bellen of te helpen.

Het zijn allemaal kleine dingetje, maar die maken het wel dat je 's avonds weer terug kan naar moeders de vrouw en kids of wat je ook maar thuis heb zitten.


vlinder

  • HAP Politie Eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 65
Reactie #71 Gepost op: 16 november 2011, 10:07:35
Ikzelf doe niet zoveel aan solosurveillance maar in het gebied waar ik werk zou ik het absoluut niet erg vinden. Een druk op de knop en binnen enkele momenten staat het helemaal blauw...

Dus wat betreft mijn gebied ben ik een voorstander, ik weet alleen niet of ik het in een ander gebied ook wel zo prettig zou vinden.


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #72 Gepost op: 16 november 2011, 22:41:50
Gaat solo surveillance dan uitgevoerd worden in zo'n wagen als op 0:33 te zien is?  0098
Politie(ME),Brandweer,Ambulance prio1 demonstratie met zwaailampen
User: Drenthe112

Ik vindt die nieuwe functies v.a 0:53 best interessant: aan én uit!  ;) doet ie 't nu wel of niet??? of lees ik 't weer verkeerd...
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens