Draaiboek grote verkeerscontrole per abuis online - Kennemerland 05-10-2011

Auteur Topic: Draaiboek grote verkeerscontrole per abuis online - Kennemerland 05-10-2011  (gelezen 5461 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Jos v L

  • Dbbo ministerie van defensie & vrijwilliger Brwzl
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,663
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
De controle is inmiddels komen te vervallen.
We zijn natuurlijk allemaal mensen maar handig is het niet  ;)

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2011/10/politie_kennermerland_annuleer.html


Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.


Groenemotormuis

  • Utrecht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,743
  • Every day a new day to enjoy
Nee handig is het zeker niet, helemaal wat de namen betreft. Maar ik moet wel zeggen dat het
een zeer uitgebreid draaiboek is. De controles die ik tot nu toe in actie vorm heb gedaan hadden
een veel minder uitgebreid en duidelijk draaiboek. Voordeel is wel dat ik misschien bij de nieuwe
datum wel werk  :P
Disclaimer: Alle uitspraken hier worden gedaan op persoonlijke titel en zullen, mogen en kunnen niet worden gezien als officiele uitspraken door wat v


Jos v L

  • Dbbo ministerie van defensie & vrijwilliger Brwzl
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,663
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Voordeel is wel dat ik misschien bij de nieuwe
datum wel werk  :P
Kijk! Ieder nadeel heeft zijn voordeel :)
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.


Tha-Nose

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 488
Ik zag al staan dat de controle was vervallen, hieronder het officiele bericht.

Geplande verkeerscontrole komt te vervallen
KENNEMERLAND -
Een grote verkeerscontrole met meerdere partners die gepland stond voor 21 oktober in Hoofddorp, komt te vervallen. Reden hiervoor is dat een intern draaiboek van deze verkeerscontrole door nog onbekende oorzaak in verkeerde handen is gekomen en is gepubliceerd op internet. De politie betreurt dat deze informatie openbaar gemaakt is. De geplande controle van 21 oktober zoals die in het draaiboek staat beschreven, zal komen te vervallen.

Bron: http://www.politie.nl/kennemerland/nieuws/111005geplandeverkeerscontrolekomttevervallen.asp


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Draaiboek alcoholcontrole N201 Hoofddorp lekt uit
Regio   |   05 oktober 2011

HOOFDDORP - Oeps. Er stond 21 oktober een grote alcoholcontrole op de N201 in Hoofddorp op de planning van de verkeerspolitie van het korps Kennemerland. Alle voorbereidingen ten spijt: twee weken voor de controle is het draaiboek ervan uitgelekt, zo meldt GeenStijl.

Bron: http://www.dichtbij.nl/haarlemmermeer/regio/artikel/2158945/draaiboek-alcoholcontrole-n201-hoofddorp-lekt-uit.aspx


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Meelezen! Politiebriefing grote verkeerscontrole  

Na twee topics over pislinke en religieus-agressieve dienders nu even een positief bericht over de politie, inclusief een beetje goed nieuws voor de burger. De platte petten mogen dan wel eens wat dubieus in het nieuws komen, achter de schermen blijken de kwaliteitsbewakers van de maatschappij echt enorm goed in planning, voorbereiding, taakomschrijving, taakverdeling, locatieverkenning en -fotografie, agendaplanning, indexering, afkadering, voorwaardenbepaling, plan van aanpak, sanitaire voorzieningen en algemene opmaak in Word. Eigenlijk schort er maar één dingetje: de beroerde archiefbewaking alsmede de informatieverspreiding binnen die nog altijd lastige gedigitaliseerde omgeving. Wat ons op het goede nieuws voor de burger brengt: dankzij een uitermate lollige combinatie van professionele voorbereiding en amateuristisch computergebruik, kan heel Nederland zich nu inlezen in het tot in de puntjes verzorgde plan van aanpak voor een grootscheepse verkeerscontrole op vrijdagavond 21 oktober aan de populaire controleroute N201 van de A4 richting Hoofddorp. Omdat-ie per ongeluk verkeerd gemaild is.doc. (link) Zonde wel, al die voorbereiding voor een totaal zinloos geworden controle. Want wie zich op 21 oktober nog laat pakken met drank op, wapens & drugs op zak, in een rammelende turkenbak zonder apk, of met openstaande boetes danwel een belastingschuld, is nog te lomp om als IT'er bij de politie aan de slag te gaan.
GAS EROP: Het draaiboek is uitgelekt, dus de controle komt te vervallen

Bron: http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2011/10/politie_kennermerland_annuleer.html

Het draaiboek is via onderstaande link in te zien.

http://www.geenstijl.nl/archives/images/zoudienounogdoorgaan.doc


sylvester1986

  • Gast
Ik zie 1 man SEB en 3 a 4 man Betex staan, wat is dat?


sylvester1986

  • Gast
Nu hopen dat de personen die meedoen met de controle geen problemen krijgen, aangezien de namen ook te lezen zijn :o


dielangemotormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,094
Ik zie 1 man SEB en 3 a 4 man Betex staan, wat is dat?

BETEX-team: Politie Kennemerland heeft een team van vier politiemensen samengesteld dat zich bezighoudt met het innen van openstaande bekeuringen in de regio. Het team rechercheert op de wanbetalers in de regio èn op mensen die nog een gevangenisstraf moeten uitzitten. Het team gaat persoonsgericht te werk en sluit regelmatig aan bij verkeerscontroles in de regio Kennemerland..  

SEB: Stichting Examenbureau Beroepsvervoer


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
SEB: Stichting Examenbureau Beroepsvervoer

SEB is balie-personeel (en dus ondersteund)
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !