Klopt. In mijn eigen video heb ik daarom de scene met het waterkanon er weer uit gehaald. Ik zou het er overigens wel in hebben laten zitten, als het het verloop van de brand had beïnvloed (positief of negatief) maar dat is in dit geval volgens mij niet zo.
De video van Ferrie hebben we kant- en klaar aangeleverd gekregen; de scene met die bevelvoerder kan ik daar dus veel moeilijker uit halen.
Peen
Ik had het niet bedoeld als kritiek op je video, maar meer een reden waarom dit soort situaties niet in de eigen gelederen worden gebruikt als lesmateriaal. Wat mij betreft mag je alles in je filmpje zetten, mits het van toepassing is en er geen so's herkenbaar in worden getoond. Dus de scene met de bevelvoerder mag je er wel inlaten hoor, dit is ook goed van toepassing in de opleiding tot bevelvoerder.
Het had helemaal compleet geweest als je het straatwaterkanon volledig in beeld had, was er weer een leermoment zichtbaar. Nu zie je alleen door de straal en de reactie van de bevelvoerder dat het niet goed gaat.
Laten we nu weer on-topic blijven, het gaat nu meer neigen naar een topic over opleiden en oefenen.