0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.
Zo een hele invasie van brandweermannen op de politieacademie? waar heb je op gesolliciteerd? succes in ieder geval, probeer je rustpunten te vinden in het parcour
uiteraard maar politie werkt met roosterverband en daar heeft de brandweer voldoende aan dus waarom niet vrijwillige brandweer politie?
Neventaken/bijbanen mag je alleen hebben als je daar toestemming voor hebt.Die toestemming wordt niet verleend aan bijv. beveiligers, taxi-chauffeurs maar ook dienst doen bij de brandweer of ambu valt hier voor zover ik weet onder. Specifieke regels zijn (nog) per korps verschillend.
Voorzover ik weet combineert grizz in ieder geval beide en ik geloof dat er hier nog wel meer rondlopen.
Wordt hier onderscheid in gemaakt tussen vrijwilligerswerk en betaald werk?
Wat ik heb begrepen heeft het te maken met de ARBO. Men kan kijken naar de werkuren die met je bijbaan extra maakt. Bij de politie werk je normalieter 36 p/wk. In de onregelamtige dienst houdt dit in dat je de ene week 36 uur p/wk werkt maar een andere week meer als 40 en een andere week maar 27 uur p/wk.Dit is dus alleen maar wat ik weet. Anders kunnen bepaalde leden die wel een dubbel baan hebben deze beter beantwoorden.