(ik zie een knuppel of maglite in de handen van de agent)
Is inderdaad en knuppel
Ik vraag me alleen af waarom hij niet gaat boeien..... Hij staat 30 seconden ogenschijnlijk vrij weinig te doen. Hoe eerder zo'n figuur geboeid is hoe minder hij kan doen. Dat wekt bij mij de vraag of hij mogelijk de andere verdachte geboeid heeft of niet (meer) in het bezit is van zijn handboeien.
Hij heeft zijn boeien nog bijzich (die hangen naar beneden bij zijn linkerbeen), wat ik denk is dat
hij wacht tot zijn collega de geboeide verdachte en vrouw onder controle heeft voordat hij gaat
boeien. Je ziet namelijk op een gegeven moment de collega met de vrouw wegduiken achter de auto
en af en toe een hoofd erboven uit komen.
Termen die ook in het strafrecht -dwangmiddelen- hot items zijn; echter proportioneel en subsidiair googelt voor de mensen die wat minder bekend met deze termen zijn wat makkelijker
Overigens niet aanvallend bedoeld, maar ik kan me voorstellen dat er bij sommige forumleden wat vraagtekens verschijnen als ze deze termen zien.
non taken
En zijn vriendin helpt daar vrolijk bij mee..... Overigens wordt er pepperspray gebruikt door de agent tegen de man die tegen de auto staat volgens mij. Je ziet 'm in zijn ogen wrijven en zo en na de pepperspray is zijn verzet gebroken.
Die kreeg volgens mij wat rest spray van zijn vriendin in zijn ogen. Die kreeg wel een volle laag
maar ging ondertussen gewoon verder met waar ze mee bezig was. Of die heeft een hoge pijngrens
of die is ongevoellig voor de pepper.