Politiehond niet in voertuig willen i.v.m allergie

Auteur Topic: Politiehond niet in voertuig willen i.v.m allergie  (gelezen 9098 keer)

0 gebruikers (en 9 gasten bekijken dit topic.

Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #10 Gepost op: 6 oktober 2011, 21:47:00
Dan krijg je denk ik ook rare blikken. ;D

Even sirieus, voor een moslim is een hond ook een onrein dier, daar houden we ook geen rekening mee.
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


sylvester1986

  • Gast
Reactie #11 Gepost op: 6 oktober 2011, 21:51:39
Maar een allergie is toch anders als een geloof.
Een allergie kan aangetoond worden en bij een geloof zit het tussen de oren. (imho)


Bengi

  • P-GLM
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 239
Reactie #12 Gepost op: 6 oktober 2011, 21:57:49
Ik heb een allergie voor metaaldetectors. Door de spanning krijg ik er aantoonbare hartkloppingen van, toch moet ik er doorheen :D
"de door mij gepubliceerde uitingen vertegenwoordigen uitsluitend mijn persoonlijke mening en niets meer dan dat"


skippy02

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,541
  • Scanman Jan
Reactie #13 Gepost op: 6 oktober 2011, 22:00:03
In het filmpje zag ik dat de Audi (mooie auto) onderzocht werd door de speurneus.
Wat ik me afvroeg... er werd niets gevonden en er bleek niets aan de hand te zijn.
Bij het onderzoeken van de kofferruimte ging de hond even met zijn nageltjes over de achterbumper.
Als hierdoor schade ontstaan is wie gaat dat dan betalen?
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.


sylvester1986

  • Gast
Reactie #14 Gepost op: 6 oktober 2011, 22:00:48
Zo zullen er wel meer dingen zijn inderdaad.


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Reactie #15 Gepost op: 6 oktober 2011, 22:02:18
In het filmpje zag ik dat de Audi (mooie auto) onderzocht werd door de speurneus.
Wat ik me afvroeg... er werd niets gevonden en er bleek niets aan de hand te zijn.
Bij het onderzoeken van de kofferruimte ging de hond even met zijn nageltjes over de achterbumper.
Als hierdoor schade ontstaan is wie gaat dat dan betalen?

Die gedachte ging ook even door mijn hoofd. Misschien staat er iemand klaar met een potje commandant?  ;D 't Is een nieuwe Audi.


Bengi

  • P-GLM
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 239
Reactie #16 Gepost op: 6 oktober 2011, 22:03:07
In het filmpje zag ik dat de Audi (mooie auto) onderzocht werd door de speurneus.
Wat ik me afvroeg... er werd niets gevonden en er bleek niets aan de hand te zijn.
Bij het onderzoeken van de kofferruimte ging de hond even met zijn nageltjes over de achterbumper.
Als hierdoor schade ontstaan is wie gaat dat dan betalen?

Zal ik eens even opzoeken, weet ik zo 1, 2, 3 niet. Ligt er aan of er wat gevonden wordt denk ik!
"de door mij gepubliceerde uitingen vertegenwoordigen uitsluitend mijn persoonlijke mening en niets meer dan dat"


sylvester1986

  • Gast
Reactie #17 Gepost op: 6 oktober 2011, 22:03:40
1 Voordeel: het staat op film ;D


Bengi

  • P-GLM
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 239
Reactie #18 Gepost op: 6 oktober 2011, 22:12:50
Ik kan het niet precies vinden maar wat ik wel lees is dat wanneer de politie in haar recht staat, bijvoorbeeld een deur intrappen om een aanhoudingsbevel uit te voeren ze niet verantwoordelijk is voor de schade.

Als de bestuurder geen verdachte is en toestemming geeft om de hond door zijn auto heen te laten lopen zal hij ook (al dan niet stilzwijgend) akkoord gaan met de eventuele schade aangezien hij er zelf toestemming voor geeft.
 Icm het fair-play beginsel vindt ik wel dat ze dit alles moeten melden, maja, dan werkt er niemand meer mee.....
"de door mij gepubliceerde uitingen vertegenwoordigen uitsluitend mijn persoonlijke mening en niets meer dan dat"


skippy02

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,541
  • Scanman Jan
Reactie #19 Gepost op: 6 oktober 2011, 22:13:06
Ik kan me zo voorstellen dat in het geval er iets gevonden wordt het "eigen schuld, dikke bult" principe geldt.
Maar een gratis poetsbeurt bij de plaatselijke autopoetser of een busje commandant zou ik geen genoegen mee nemen.
Ik ben superzuinig op mijn auto (en ja, het is een Audi). Elke kras die verwijderd moet worden kost minimaal 75 euries bij de erkende vakman. Ik moet er niet aan denken dat zo'n viervoeter even mijn auto bewerkt. Zijn er geen sokjes voor deze trouwe, op vier poten lopende "hulp-agenten"?

@Sylvester, goed idee... als mij dit overkomt ga ik zelf wel filmen!  ;)
Scannerluisteraar in hart en nieren en verslaafd aan nieuws.