Meldpunt agressie tegen ambulancehulpverleners

Auteur Topic: Meldpunt agressie tegen ambulancehulpverleners  (gelezen 1523 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Joffry Ambu-Vpk

• Ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
Gepost op: 7 oktober 2011, 01:05:33
Op Facebook is het meldpunt agressie ambulancehulpverlening gestart naar aanleiding van de vele incidenten die dit jaar zich hebben afgspeeld mbt agressie tegen ambulancehulpverleners.

http://www.facebook.com/pages/Meldpunt-agressie-ambulancehulpverlening/175170215897468?sk=wall

neem eens een kijkje en betuig je steun,

vriendelijke groet, Joffry

HBO-V, ACLS, IC, SOSA, PHTLS, PALS, LOV. PO AMLS en nog wat andere semi-interessante afkortingen. Ambulanceverpleegkundige instructeur (P)BLS AED, rod

750_Katana

• Forum gebruiker
Reactie #1 Gepost op: 7 oktober 2011, 11:04:10
Hier moet je wel in kunnen loggen en dat kan ik dus niet. Is er ook een andere link zonder inlog. Want ik ben wel geinteresseerd.

Joffry Ambu-Vpk

• Senior gebruiker
Reactie #2 Gepost op: 7 oktober 2011, 14:23:22
Hier moet je wel in kunnen loggen en dat kan ik dus niet. Is er ook een andere link zonder inlog. Want ik ben wel geinteresseerd.

Ik denk dat je eerts moet aanmelden op facebook, daar een account moet aanmaken en dan lid kan worden van het meldpunt op facebook. Als dat niet lukt moet je mij even een pm sturen dan informeer ik de beheerder van het meldpunt om een en andere te veranderen/regelen.

Joffry
HBO-V, ACLS, IC, SOSA, PHTLS, PALS, LOV. PO AMLS en nog wat andere semi-interessante afkortingen. Ambulanceverpleegkundige instructeur (P)BLS AED, rod

750_Katana

• Forum gebruiker
Reactie #3 Gepost op: 7 oktober 2011, 14:32:04
De mogelijkheid van een account aanmaken heb ik ook bedacht, maar dat wordt dan alleen om dit soort sites te bekijken. Vindt ik iets te veel van het goede.  98uiye