Middel hulpverlening (ongeval) Middelstegracht - Leiden 07-10-2011

Auteur Topic: Middel hulpverlening (ongeval) Middelstegracht - Leiden 07-10-2011  (gelezen 8437 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #40 Gepost op: 8 oktober 2011, 09:09:53
Mijn verwondering komt voort uit het feit dat er niet voor een Middelincident is gealarmeerd, maar dat wél de burgemeester, clustercommandant en de woordvoerder zijn gealarmeerd. In elk geval de woordvoerdersgroep wordt pas gealarmeerd vanaf 'Middel'. Maar gezien de bijzonderheid van dit incident kan ik heel goed begrijpen waarom deze laatst groep wel is mee gealarmeerd zónder dat het Klein HV is.

En hou me ten goede, wie weet is er ergens achter de schermen wél opgeschaald naar Middel HV, ik ontken dat niet!
Als ik de eerste melding zo lees krijg ik de indruk dat men op de RAC al wist om wat voor een ongeval het ging, dus dat er is geallarmeerd op basis wat de melders aan de centralist heeft doorgegeven.
Op zich niet vreemd dat er dan al aanvullende personen zoals de burgemeester enz worden meegepiept.

whyllum

• BM, OW, BOT
  • Forum gebruiker
Reactie #41 Gepost op: 9 oktober 2011, 02:15:18
Op zich niet vreemd dat er dan al aanvullende personen zoals de burgemeester enz worden meegepiept.
Precies wat ik ook zeg en steeds bedoel  O0

Rene

• Forum gebruiker
Reactie #42 Gepost op: 9 oktober 2011, 11:52:38
hier even een reactie vanuit het gastenboek van rtv west:

Hi, mensen Hier even de vriendin van Rob. Ik heb het een en ander gehoord wat ik even recht wil zetten. Rob had geen zelf moord neigingen. Rob en ik hadden pas een klein feestje achter de rug van ons 11 jarig samen zijn. Dus mensen die fabeltjes kunnen jullie op je buik schuiven. Zelf was ik uitgestapt om een klant binnen te laten,en was ik in de zaak. Zag de politie met sirene en ben daar naar toe gelopen terwijl de klant in de zaak oppaste. Zag daar onze auto op zijn dak en mocht er niet bij. Rob is goed bij.1 gebroken rib. Breuk in rugwervel,krijgt Maandag een operatie. Volgens politie vooruit eruit gereden,anders had hij het niet overleeft. De zwaarte punt ligt bij de motor,als hij achteruit was gereden was hij om gegaan maar was de klap veel groter geweest. Met de voorbumper eerst op de straat gekomen toen op zijn dak gegaan. Hoe het precies is gegaan weten wij niet. Onderzoek loopt nog misschien iets met de auto zelf. En Natalie ik kom uit een dorp waar ook gelult werd dus ik red mij wel zo als je ziet. Dus lieve mensen eerst goed navragen of nadenken als je wat speculeerd. Je kan daar ook iemand kapot van krijgen. Maar mij niet. Rob heeft zelf in het ziekenhuis gezegt als ik hier uit kom gaan wij trouwen en dat zegt niet iemand met zelf moord neigingen. Dank jullie lieve mensen voor jullie mede leven.
Jacqueline (niet gecontroleerd) za, 08/10/2011 - 03:17

Live

• Senior gebruiker
  • pay it forward
    • Hulpverleningsforum
Reactie #43 Gepost op: 9 oktober 2011, 12:31:15
tsja, onderzoek dan maar afwachten...  ::)

Bericht politie Hollands Midden:
http://www.politie.nl/hollands-midden/nieuws/111007parkeergarageleiden.asp
De auto reed op de derde bouwlaag achteruit en schoot door een muur van de garage en kwam buiten op zijn kop terecht.

Gastenboek RTV West:
Volgens politie vooruit eruit gereden,anders had hij het niet overleeft. De zwaarte punt ligt bij de motor,als hij achteruit was gereden was hij om gegaan maar was de klap veel groter geweest. Met de voorbumper eerst op de straat gekomen toen op zijn dak gegaan. Hoe het precies is gegaan weten wij niet. Onderzoek loopt nog misschien iets met de auto zelf.

Jacqueline (niet gecontroleerd) za, 08/10/2011 - 03:17
Samen sterk in de hulpverlening!

Aart Rietveld

• Forum gebruiker
Reactie #44 Gepost op: 9 oktober 2011, 12:57:05
Zoals de auto op straat lag is het het meest voor de hand liggend dat het voertuig vooruit door de muur is gereden. Als hij achteruit reed heeft hij wel een heel vreemde pirouette moeten maken om toch nog in deze positie op straat neer te komen.