hier even een reactie vanuit het gastenboek van rtv west:
Hi, mensen Hier even de vriendin van Rob. Ik heb het een en ander gehoord wat ik even recht wil zetten. Rob had geen zelf moord neigingen. Rob en ik hadden pas een klein feestje achter de rug van ons 11 jarig samen zijn. Dus mensen die fabeltjes kunnen jullie op je buik schuiven. Zelf was ik uitgestapt om een klant binnen te laten,en was ik in de zaak. Zag de politie met sirene en ben daar naar toe gelopen terwijl de klant in de zaak oppaste. Zag daar onze auto op zijn dak en mocht er niet bij. Rob is goed bij.1 gebroken rib. Breuk in rugwervel,krijgt Maandag een operatie. Volgens politie vooruit eruit gereden,anders had hij het niet overleeft. De zwaarte punt ligt bij de motor,als hij achteruit was gereden was hij om gegaan maar was de klap veel groter geweest. Met de voorbumper eerst op de straat gekomen toen op zijn dak gegaan. Hoe het precies is gegaan weten wij niet. Onderzoek loopt nog misschien iets met de auto zelf. En Natalie ik kom uit een dorp waar ook gelult werd dus ik red mij wel zo als je ziet. Dus lieve mensen eerst goed navragen of nadenken als je wat speculeerd. Je kan daar ook iemand kapot van krijgen. Maar mij niet. Rob heeft zelf in het ziekenhuis gezegt als ik hier uit kom gaan wij trouwen en dat zegt niet iemand met zelf moord neigingen. Dank jullie lieve mensen voor jullie mede leven.
Jacqueline (niet gecontroleerd) za, 08/10/2011 - 03:17