Ambulance ID kaart

Auteur Topic: Ambulance ID kaart  (gelezen 7314 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Quiz

• Ambulancecheuffeur
  • Junior gebruiker
  • **
Gepost op: 11 oktober 2011, 14:15:58
Goedenmiddag,

weet iemand hoe je aan een ambulance ID kaart kunt komen? Ik ben uiteraard werkzaam op de wagen als chauffeur, maar onze dienst doet daar niet actief aan mee.

Nou heb ik AZN al gebeld en daar wisten ze ook niet echt hoe ik er dan wel aan kon komen.

wie het weet mag het zeggen.

Bart S

• Gast
Reactie #1 Gepost op: 11 oktober 2011, 14:25:51
Goedenmiddag,

weet iemand hoe je aan een ambulance ID kaart kunt komen? Ik ben uiteraard werkzaam op de wagen als chauffeur, maar onze dienst doet daar niet actief aan mee.

Nou heb ik AZN al gebeld en daar wisten ze ook niet echt hoe ik er dan wel aan kon komen.

wie het weet mag het zeggen.

Bij ons wordt de ID card door onze eigen dienst uitgegeven. AZN doet dat niet (meer). Dus het houdt op vrees ik. Of je moet ergens anders gaan solliciteren ;D

Kusje

• Senior gebruiker
Reactie #2 Gepost op: 11 oktober 2011, 14:27:16
Wat is het doel van de ambulance ID kaart?

Waarom wil je zo graag een ambulance ID kaart?

CM

• Docent verpleegkunde/parttime ambulanceverpleegkundige
  • Senior gebruiker
Reactie #3 Gepost op: 11 oktober 2011, 14:30:28
Wat is het doel van de ambulance ID kaart?

Waarom wil je zo graag een ambulance ID kaart?

Identificeren, misschien...?

Wel een onnozele vraag, hoor! :-\
The exceptional is ubiquitous; to be entirely typical is a rare and lonely state - Andrew Solomon

Kusje

• Senior gebruiker
Reactie #4 Gepost op: 11 oktober 2011, 14:34:40
Identificeren, misschien...?

Wel een onnozele vraag, hoor! :-\

Ik denk niet dat het een onnozele vraag is want zijn eigen dienst doet er niet aan mee.
Dus eigenlijk is het dan onnozel om dan z'n ambu-ID-kaart te willen hebben    dan is het gewoom "peppie" te doen.

Of vind je de mening zijn dienst dan onnozel?

Ik ben uiteraard werkzaam op de wagen als chauffeur, maar onze dienst doet daar niet actief aan mee.

CM

• Senior gebruiker
Reactie #5 Gepost op: 11 oktober 2011, 14:39:37
Of het is onnozel dat zijn eigen dienst daar niet aan meedoet.

Ik draag altijd mijn ID-pasje, des te meer omdat ik vind dat je je moet kunnen identificeren als professionele hulpverlener. Daar heeft de maatschappij recht op. Er lopen helaas genoeg gekken rond die zich willen uitgeven als "prof". Wij hebben ze hier nota bene gehad.

WM
The exceptional is ubiquitous; to be entirely typical is a rare and lonely state - Andrew Solomon

Dinges

• Senior gebruiker
Reactie #6 Gepost op: 11 oktober 2011, 16:01:00
Precies, en het gebeurt ook dat ambulancemedewerkers bepaalde objecten niet binnenkomen, omdat ze zich niet kunnen legitimeren. Denk aan penitentiaire inrichtingen etc.

Liever zou ik een ambu-pasje hebben ipv het eigen rijbewijs of paspoort / ID-kaart. Zou ik net wat minder erg vinden als ik het zou verliezen in the line of duty. Anders kost het weer geld, bij je gemeentehuis.

Zie het als jouw MFSC, Kusje.  ;)

CM

• Senior gebruiker
Reactie #7 Gepost op: 11 oktober 2011, 16:04:22
MFSC?

Doe je aan vliegen, kerel?

http://mfsc.clubs.nl/

Dinges

• Senior gebruiker
Reactie #8 Gepost op: 11 oktober 2011, 16:05:56
MFSC?

De multifunctionele smartcard, de Defensiepas. Die Kusje als het goed is in haar bezit heeft / had.

Edit: alleen aan hoogvliegen, CM!  ;D

CM

• Senior gebruiker
Reactie #9 Gepost op: 11 oktober 2011, 16:12:56
Ah, OK. My bad.