analoog

Auteur Topic: analoog  (gelezen 2543 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

janneman82

  • Gast
Gepost op: 22 december 2004, 21:22:25
op de site www.cbsite.nl staat een grote verzameling aan live scanners nu ik vanmidag uit verveling op amsterdam drukte kon ik gewoon mee luisteren met brandweer en politie ::) terwijl deze op c2000 zitten. Dus heeft iemand hier mischien een antwoord op ???




Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #1 Gepost op: 22 december 2004, 22:59:52
op de site www.cbsite.nl staat een grote verzameling aan live scanners nu ik vanmidag uit verveling op amsterdam drukte kon ik gewoon mee luisteren met brandweer en politie ::) terwijl deze op c2000 zitten. Dus heeft iemand hier mischien een antwoord op ???
De politie Amsterdam zit nog steeds analoog. Brandweer en CPA zitten alweer een tijdje op C2000, zonder enige vorm van koppeling, dus die kun je echt niet gehoord hebben :)

Groeten, Peter/


janneman82

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 22 december 2004, 23:09:07

De politie Amsterdam zit nog steeds analoog. Brandweer en CPA zitten alweer een tijdje op C2000, zonder enige vorm van koppeling, dus die kun je echt niet gehoord hebben :)

Groeten, Peter/

nee dat klopt brandweer had ik zelf niet gehoord maar het werdt mij op deze site verteld dat deze ook anoloog wertke maar waarom werkt de politie in dit district nog niet met c2000 ???


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #3 Gepost op: 23 december 2004, 01:31:31

 nee dat klopt brandweer had ik zelf niet gehoord maar het werdt mij op deze site verteld dat deze ook anoloog wertke maar waarom werkt de politie in dit district nog niet met c2000 ???

Omdat het nog niet voldoende werkt...wordt al wel volop getest, en Kmar gaat wel over deze maand....politie heeft voor c2000 ook de roepnummers aangepast...werkt nog niet helemaal vlekkeloos, moet toch wel ff denken, heb nu 2 jaar 38.12 geroepen, en moet nu 99.06 roepen...lastig :P
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #4 Gepost op: 23 december 2004, 12:40:24
wanneer gaan ze over?
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #5 Gepost op: 23 december 2004, 23:54:14
wanneer gaan ze over?
Geen idee..."voorlopig nog niet" is wat ik uit het WIS heb vernomen...
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-