Infostream goedgekeurd!

Auteur Topic: Infostream goedgekeurd!  (gelezen 8459 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Gepost op: 24 december 2004, 21:19:19

Vandaag heeft mij het bericht bereikt dat de Infostream na maanden van testen en meerdere malen te zijn afgekeurd nu dan eindelijk toch door de keuring is gekomen en aan de regio's geleverd kan worden.

Een en ander betekent dat het binnenkort aanzienlijk drukker zal worden op P2000 aangezien verschillende regio's al enige tijd in de startblokken, maar de goedkeuring van de Infostream moesten afwachten...

Groeten, Peter.




Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #1 Gepost op: 24 december 2004, 22:35:01

Vandaag heeft mij het bericht bereikt dat de Infostream na maanden van testen en meerdere malen te zijn afgekeurd nu dan eindelijk toch door de keuring is gekomen en aan de regio's geleverd kan worden.

Een en ander betekent dat het binnenkort aanzienlijk drukker zal worden op P2000 aangezien verschillende regio's al enige tijd in de startblokken, maar de goedkeuring van de Infostream moesten afwachten...

Groeten, Peter.
dan zal het bij ons ook wel niet meer lang duren ;)


Lukas074

  • Gast
Reactie #2 Gepost op: 24 december 2004, 23:03:46
Zijn er afbeeldingen van?


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #3 Gepost op: 25 december 2004, 06:29:16
Zijn er afbeeldingen van?

Dit is het oorspronkelijke model :

http://www.xs4all.nl/~atron/flex/pagers/infostream.jpg

Het nieuwe model is zwart (of donkergrijs?) en niet meer (gedeeltelijk) doorzichtig...

Groeten, Peter.


Lukas074

  • Gast
Reactie #4 Gepost op: 25 december 2004, 11:02:42
zullen deze ook voor de particulieren beschikbaar worden?


Hunter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,176
  • Zoetermeer, Haaglanden
Reactie #5 Gepost op: 25 december 2004, 16:57:29
zullen deze ook voor de particulieren beschikbaar worden?

Nee absoluut niet! Ik vraag me ook af wat je als partikulier met zo'n ding moet? Dan kun je beter een Apollo kopen, die leent zich veel meer voor de hobbyist  ;D

Groeten, Peter.


K.N.R.Mark.

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 279
  • Ieder mens heeft de plicht een ander te helpen!
    • Ouddorpse Reddingsbrigade
Reactie #6 Gepost op: 27 december 2004, 22:58:49
Zal wel even duren voor heel Nederland voorzien is. Ik weet niet wat de productiecapaciteit.
Zonder redders redden we het niet!!!! http://www.knrm.nl/stations/Stellendam/04Nieuws/


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #7 Gepost op: 28 december 2004, 09:40:23
Zal wel even duren voor heel Nederland voorzien is. Ik weet niet wat de productiecapaciteit.
Ik heb gehoord dat de regio,s een poos geleden al het benodigde aantal pagers hebben moeten doorgeven,en ik mag toch hopen dat het uitleveren van die dingen niet weer een jaar duurt :-X


Kevke

  • Gast
Reactie #8 Gepost op: 28 december 2004, 09:42:41
De Infostream IIX (P2000-) pager is sinds gisteren door de regio's te bestellen. Getronics verwacht binnen 8 weken de eerste 7500 pagers te kunnen leveren. Daarna gevolgd door een tempo van 5000 per maand.

(info afkomstig van nl.radio.scanners)

Greetzzz,
Kev.


K.N.R.Mark.

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 279
  • Ieder mens heeft de plicht een ander te helpen!
    • Ouddorpse Reddingsbrigade
Reactie #9 Gepost op: 29 december 2004, 15:33:20
Ik las op de C2000 website dat er een kleine 25000 benodigd zijn. Dus dit zal wel aardig hard gaan.
Zonder redders redden we het niet!!!! http://www.knrm.nl/stations/Stellendam/04Nieuws/