nvr ik weet niet wat jou achtergrond is, maar 0,3 volt verschil is voor veel apperatuur gewoon het verschil tussen werken en niet meer werken, hij voldoet in iedergeval niet meer aan zijn specificaties zoals opgegeven door de fabrikant, en als zodanig ook niet meer betrouwbaar.
0,3 volt is wel 20% minder.
een laadstation is wel degelijk belangrijk, in die zin dat door dagelijks opladen je jezelf ervan kan verzekeren dat hij altijd goed ontvangt, en is voor de leverantcier wel degelijk een meerwaarde, alleen hebben we in nederland de aanbesteding en keuze bij Getronics neergelegd, een heel dome oplossing, een groot , log, traag en gebleken ondeskundige firma die targets en diensten niet heeft gehaald, erg kortzichtig, maar wat kan je van een aantal onkundige buro ambtenaren verwachten(ZE VERGETEN DAT WIJ HUN LOON BETALEN EN ZIJ DAAR EEN GOEDE PRESTATIE VOOR MOETEN LEVEREN).
en geen laders maken omdat het slechts 10 luttele seconden kost is nou net het verschil tussen speelgoed en professionele apperatuur, ook de infostream valt nog steeds onder het hoofdstuk gebruiks apperatuur(weggooi apperatuur) en is niet te vergelijken met profesioneel materiaal.
wanneer de batterij leeg is geeft hij (geteste uitvoering) alleen aan door een melding op het scherm, als je niet regelmatig kijkt zie je dit niet, en gaat hij na verloop gewoon uit (al na enkele uren), gebeurt dit snachts, dan doet hij het smorgens gewoon niet meer, en ben je dus niet meer inzetbaar.
m.a.w. nog steeds een gemiste kans, er is zoveel anders te koop, maar stel je voor dat we ons in gaan spannen, de burger betaald toch wel en met wat minder (lees slechter) kan het ook.
mijn achtergrond is research en disign in de elektronica, ik zeg niet dat ik er alles van weet, ben ook geen superman, maar toch wel instaat een aantal zaken te beoordelen, en daar is lang niet iedereen blij mee, sterker op dat vlak heb ik weinig vrienden, maar dat hoeft ook niet.
nog even aangevult, de aa cellen uit de meeste oude alarmontvangers hebben ook nog eens de dubbele capaciteit t.o.v. een aaa cel, m.a.w. de halve gebruiks tijd.