verandering hab

Auteur Topic: verandering hab  (gelezen 3496 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

logistiek

  • Gast
Reactie #10 Gepost op: 14 december 2004, 17:56:30
hoi Bianca , vraagje hoe weet jij dat men nu bezig met het ombouwen,? dit is dus absoluut niet waar , er is er 1 in heel nederland omgebouwd om te kijken wat we er mee kunnen , deze staat in zuid limburg, de voorlopige ombouw is momenteel uitgesteld, tevens is de werkgroep materiaal beheer wezen kijken naar deze hab om deze ook praktisch te maken voor de mensen die er ook mee moeten werken, zo willen wij die laatste container er ook uit hebben om dat je dan maximaal je ruimte kunt benutten, tevens is er wel aan de tent zijde een in/uitgang. ;D


lotus bianca

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,653
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Reactie #11 Gepost op: 14 december 2004, 22:30:34
Hoi Logistiek

Ik zeg niet dat ze er nu mee bezig zijn maar wel dat ie omgegooit wordt.
Wanneer dat gebeurt weet ik ook niet.
Het werd ons op de les medegedeeld.
Ik heb er verder niks meer over gehoord hoe het nu precies zit dus ik wacht gewoon af en zie wel.
Dus als ik de indruk gewekt heb dat ze er mee bezig zijn dan is dat niet juist.
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN


logistiek

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 7 januari 2005, 16:51:46
hoi bianca, die indruk was er idd even bij mij maar dat geeft niet, de ombouw is in ieder geval doorgeschoven naar medio 2005 en of die dab doorgaat??? bzk blijft in ieder geval vaag, met het abtwoord dus gewoon lekker dooroefenen en we zien het wel als het zover is (komt)

groet logistiek ::)


lotus bianca

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,653
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Reactie #13 Gepost op: 7 januari 2005, 17:19:38
hoi bianca, die indruk was er idd even bij mij maar dat geeft niet, de ombouw is in ieder geval doorgeschoven naar medio 2005 en of die dab doorgaat??? bzk blijft in ieder geval vaag, met het abtwoord dus gewoon lekker dooroefenen en we zien het wel als het zover is (komt)

groet logistiek ::)

Bedankt voor je reactie ik zal het doorgeven :)
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN