oproep aan alle SIGMA leden

Auteur Topic: oproep aan alle SIGMA leden  (gelezen 6577 keer)

0 gebruikers (en 11 gasten bekijken dit topic.

GHD

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 485
Gepost op: 24 december 2004, 23:47:56
hallo allen

mijn vraag is...of jullie recente foto`s hebben van jullie SIGMA en AMBU standplaatsen
en het adres daar van...

waarom???

ik wil op de SIGMA site van groningen een pagina maken met alle SIGMA standplaatsen

op die pagina maak ik als het ware een Grote nederlandse kaart, op die kaart zet ik een rode kruis...of een ghor logo..waar de standplaats bevind...

als mensen daar dan op klikken krijgen zij een pagina te zien met het adres van deze stand plaats en een foto er bij...

met eventueel een mailadres van het ghor buro of de gene die daar alles regeld...

het is de bedoeling om zo ook te werven voor nieuwe mensen die er bij willen..
en waar dan hun dichtbijzijnde plaats is...

en dat mensen een overzicht hebben waar ze allemaal bevinden...

wat vinden jullie daar van???????

stuur het maar naar webmaster@sigmagroningen.nl of
info@sigmagroningen.nl




7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #1 Gepost op: 25 december 2004, 13:03:24
Gerrie,

Een hartstikke goed idee.

De foto's die ik had zijn helaas verloren gegaan doordat mijn harde schijf overleed  :-\ Maar binnenkort ga ik nieuwe foto's maken. Zodra ik ze heb mail ik de foto's en info.

Gr,
Gerard


GHD

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 485
Reactie #2 Gepost op: 25 december 2004, 13:16:11
oke...hardstikke bedankt alvast...


R.C.

  • BHVer.
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 77
Reactie #3 Gepost op: 25 december 2004, 13:55:29
Hoi
Ik heb geen recente foto van de loods waar onze voertuigen staan.
Maar zal eens kijken of ik er een foto van kan maken.
Het kan echter wel nog een tijdje duren voor die gemaakt wordt daar we geen les meer hebben.
groetjes lotus Bianca



aaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh ik zie dat ik onder de naam van mijn broertje aan het posten ben ;D


Heleen Lotus

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,245
Reactie #4 Gepost op: 25 december 2004, 19:36:15
Gerrie,

Een hartstikke goed idee.

De foto's die ik had zijn helaas verloren gegaan doordat mijn harde schijf overleed :-\ Maar binnenkort ga ik nieuwe foto's maken. Zodra ik ze heb mail ik de foto's en info.

Gr,
Gerard

Je bent mij weer voor ger@rd, maar ik heb helaas ook geen foto's. Misschien als ik weer  eens bij de standplaatsen ben, zal ik foto's maken.


sigmash

  • Gast
Reactie #5 Gepost op: 25 december 2004, 20:42:05
Hoi Gerrie,

Top initiatief dat je de site van SIGMA Groningen wil uitbreinden met info van heel Nederland. Maar voordat mijn collega Lotus Bianca bij ons met het foto toestel aan de slag gaat denk ik dat ze dit beter eerst even overlegt met onze "kleine grote baas"  :-X Want we hebben onze combinatie een beetje verstopt in een achteraf loods op het industieterrein en dat is bewust gedaan om inbraak risico van mensen die behoefte hebben aan injectie naalden en kalmerende drugs te beperken. Adres en foto's van de buitenkant publiceren lijkt mij dan niet handig.

m.v.g.

Robin


GHD

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 485
Reactie #6 Gepost op: 25 december 2004, 21:23:02
Hoi Gerrie,

Top initiatief dat je de site van SIGMA Groningen wil uitbreinden met info van heel Nederland. Maar voordat mijn collega Lotus Bianca bij ons met het foto toestel aan de slag gaat denk ik dat ze dit beter eerst even overlegt met onze "kleine grote baas"  :-X Want we hebben onze combinatie een beetje verstopt in een achteraf loods op het industieterrein en dat is bewust gedaan om inbraak risico van mensen die behoefte hebben aan injectie naalden en kalmerende drugs te beperken. Adres en foto's van de buitenkant publiceren lijkt mij dan niet handig.

m.v.g.

Robin

oke.....maar een groepsfoto voor de bussen van jullie team mag ook....voor jullie distrikskantoor bijvoorbeeld...
en het adres van het distrikskantoor van het rode kruis....

dat kan ook


lotus bianca

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,653
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Reactie #7 Gepost op: 25 december 2004, 21:36:01
Effe voor de duidelijkheid ik had eerst wel toestemming gevraagd hoor voor ik er foto`s van gemaakt had. >:(
Zo gek ben ik nou ook weer niet  :o
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN


sigmash

  • Gast
Reactie #8 Gepost op: 26 december 2004, 18:30:26
O jee, nu is Lotus Bianca boos op me, en dat met kerstmis  :'(

En ik wilde alleen maar voorkomen dat er problemen van kwamen. Als je het toch had willen overleggen heb ik niet gezeg.

zijn we weer vriendjes ?  ;D  ;D  ;D

We moeten sowieso nog eens in de groep gooien wat foto's maken, volgens mij kunnen we Nils daar ook een groot plezier mee doen voor de Limburgse Ambulance site. Als we binnenkort de nieuwe "pekskes" krijgen is daar wel een mooie gelegenheid voor.

m.v.g.

Robin


lotus bianca

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,653
  • EHBO instructeur . LOTUS en oud sigma
Reactie #9 Gepost op: 26 december 2004, 18:38:43
O jee, nu is Lotus Bianca boos op me, en dat met kerstmis  :'(

En ik wilde alleen maar voorkomen dat er problemen van kwamen. Als je het toch had willen overleggen heb ik niet gezeg.

zijn we weer vriendjes ?  ;D  ;D  ;D

We moeten sowieso nog eens in de groep gooien wat foto's maken, volgens mij kunnen we Nils daar ook een groot plezier mee doen voor de Limburgse Ambulance site. Als we binnenkort de nieuwe "pekskes" krijgen is daar wel een mooie gelegenheid voor.

m.v.g.

Robin

Ben niet boos moest het alleen effe kwijt. ;)
Maar over die foto`s met de nieuwe uniformen is een goed idee als ze er dan echt gaan komen ;D
GEIT NEET BESJTEIT NEET  WAER OF GEIN WAER DRAAN