Vier nieuwe HW regio Gelderland-Midden

Auteur Topic: Vier nieuwe HW regio Gelderland-Midden  (gelezen 13854 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

guus

• Forum gebruiker
  • Dit forum is het helemaal !
    • brandweergeldrop-mierlo.nl
Reactie #40 Gepost op: 16 januari 2005, 22:23:54
overigens:
welk korps heeft nou de HW met de rode mast. Een van de vier had geen witte mast op de overzichtsfoto...

En zijn er al betere foto´s met striping van de voertuigen. Ik zag op de site van brw Rheden al een klein plaatje, maar je kon r niet op klikken om m uit te vergroten  :(

gr.
Guus

jwpots

• Gast
Reactie #41 Gepost op: 16 januari 2005, 23:41:48
overigens:
welk korps heeft nou de HW met de rode mast. Een van de vier had geen witte mast op de overzichtsfoto...

En zijn er al betere foto´s met striping van de voertuigen. Ik zag op de site van brw Rheden al een klein plaatje, maar je kon r niet op klikken om m uit te vergroten  :(

gr.
Guus
Weet niet zo gouw, maar wat jij rood noemt is volgens mij geel. Kleurenblind ?? ;D

guus

• Forum gebruiker
    • brandweergeldrop-mierlo.nl
Reactie #42 Gepost op: 17 januari 2005, 00:17:06
http://www.algebrabv.nl/index.php?id=42&no_cache=1&tx_ttnews%5Btt_news%5D=9&tx_ttnews%5BbackPid%5D=21

daar zie ik toch echt vier hoogwerkers waarvan drie met witte en een met rode mast.

Foto afkomstig van de Algebra website.

maar t zou natuurlijk kunnen zijn dat alle hoogwerkers op die foto geel zijn, dan is die mast idd geel ;)

mvg
Guus

jwpots

• Gast
Reactie #43 Gepost op: 17 januari 2005, 01:15:36
http://www.algebrabv.nl/index.php?id=42&no_cache=1&tx_ttnews%5Btt_news%5D=9&tx_ttnews%5BbackPid%5D=21

daar zie ik toch echt vier hoogwerkers waarvan drie met witte en een met rode mast.

Foto afkomstig van de Algebra website.

maar t zou natuurlijk kunnen zijn dat alle hoogwerkers op die foto geel zijn, dan is die mast idd geel ;)

mvg
Guus
Ja, je hebt gelijk. Kon de foto nergens meer vinden. Dacht in mijn grijze geheugen dat de mast geel was. Zeker met een andere in de war.

Groet
Johan

Nick

• Gast
Reactie #44 Gepost op: 17 januari 2005, 09:01:59
Ja, je hebt gelijk. Kon de foto nergens meer vinden. Dacht in mijn grijze geheugen dat de mast geel was. Zeker met een andere in de war.

Groet
Johan

Ik denk dat je in de war bent met de hoogwerkers van Amstelveen en Vianen die hebben inderdaad een gele mast  :)

CLUT

• Forum gebruiker
Reactie #45 Gepost op: 17 januari 2005, 11:43:13
Nijkerk en Dieren hebben iig een witte en die andere waren voor Barneveld en ??? dus 1 van die 2 heb een rode mast

AC-Marcel

• Gast
Reactie #46 Gepost op: 21 januari 2005, 01:40:49
Die hoogwerker met die afwijkende mastkleur schijnt voor Ede te zijn

Foto Joop

• Gast
Reactie #47 Gepost op: 21 januari 2005, 10:59:19
Die hoogwerker met die afwijkende mastkleur schijnt voor Ede te zijn
Dat is knap werk; Ede doet niet eens mee met deze bestelling, en dan toch een hoogwerker krijgen.....

De deelnemers waren Rheden (Dieren), Renkum, Nijkerk en Barneveld. Na een heel klein beetje speuren ben ik er al achter waar die rode mast moet staan......

Groeten,

Joop

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #48 Gepost op: 21 januari 2005, 12:58:41
Dat is knap werk; Ede doet niet eens mee met deze bestelling, en dan toch een hoogwerker krijgen.....

De deelnemers waren Rheden (Dieren), Renkum, Nijkerk en Barneveld. Na een heel klein beetje speuren ben ik er al wachter waar die rode mast moet staan......

Groeten,

Joop

vertel vertel ;D ;)

Heidebrandje

• Gast
Reactie #49 Gepost op: 21 januari 2005, 16:14:10
was het niet zo dat Nijkerk en barneveld 1 hoogwerker met z,n tweeen zou kopen. Of waren dit de oude plannen