Vier nieuwe HW regio Gelderland-Midden

Auteur Topic: Vier nieuwe HW regio Gelderland-Midden  (gelezen 13853 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

CLUT

• Forum gebruiker
  • Dit forum is het helemaal !
Reactie #60 Gepost op: 23 januari 2005, 12:15:46
oke, dacht zelf idd ook alwel dat Nijkerk en Barneveld allebei een aparte kregen, maar omdat ik ook gehoord had dat ze er samen 1 kregen, dan weet je het soms niet meer :d

112 Brabant.nl

• Senior gebruiker
  • Fotograaf
    • 112 Brabant.nl
Reactie #61 Gepost op: 13 april 2005, 18:58:36
Vanmiddag moesten twee brandweerlieden 'examen' doen in het werken met deze nieuwe hoogwerker. Dit is de mooiste van het kwartet, die mét de rode arm! De 754 van Renkum dus! Wat een ongelooflijk gaaf voertuig om te zien. Gefeliciteerd!

Voor het laatste nieuws en de meest actuele fotoreportages over hulpverlening in Brabant ga naar www.112brabant.nl !

maartenh

• Forum gebruiker
    • www.112alarm.com
Reactie #62 Gepost op: 13 april 2005, 19:29:08
Ik vind zown rooie arm niks. En die zwarte velgen vind ik ook niet supper. Die van Dieren is en blijft het mooist.
En die van Dieren heeft al een update ondergaan. Zo is het scherm weggewerkt in een kastje aan de achterkant. En nog paar kleine dingetjes. Vrijdag komt die officeel op de uitruk.

guus

• Forum gebruiker
    • brandweergeldrop-mierlo.nl
Reactie #63 Gepost op: 14 april 2005, 01:36:24
De hoogwerker van renkum is in mijn ogen een van de mooiste redvoertuigen die Nederland kent. Superwagen!

Overigens beschikt dit korps ook over een nogal bijzonder hulpverleningsvoertuig dat zeer de moeite waard is...

gr.

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #64 Gepost op: 14 april 2005, 08:08:56
ik ben ook van mening dat die zwarte velgen een beetje goedkoop staan, maar die rode mast vind ik wel weer wat mooier
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Foto Joop

• Gast
Reactie #65 Gepost op: 14 april 2005, 20:27:00
oke, dacht zelf idd ook alwel dat Nijkerk en Barneveld allebei een aparte kregen, maar omdat ik ook gehoord had dat ze er samen 1 kregen, dan weet je het soms niet meer :d

Blijf het forum lezen; dan had je het antwoord op deze vraag inmiddels gevonden.

Groeten,

Joop

actroske

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #66 Gepost op: 15 april 2005, 20:52:16
ik dacht dat deze wagen de enige is met een mast die rood gespoten is de andere 3 wagens zijn met een witte mast

Fire shark

• Ach & Brw
  • Senior gebruiker
Reactie #67 Gepost op: 16 april 2005, 12:33:56
De hoogwerker van renkum is in mijn ogen een van de mooiste redvoertuigen die Nederland kent. Superwagen!

Overigens beschikt dit korps ook over een nogal bijzonder hulpverleningsvoertuig dat zeer de moeite waard is...

gr.

Is daar ook een foto van?
ACH & HBT

maartenh

• Forum gebruiker
    • www.112alarm.com
Reactie #68 Gepost op: 16 april 2005, 23:47:30
Heb op me site een artikeltje gemaakt over nieuwe hw. Als je geintreseerd  bent http://www.112alarm.com. De oude word gereviseerd en gaat naar Portugal.

guus

• Forum gebruiker
    • brandweergeldrop-mierlo.nl
Reactie #69 Gepost op: 18 april 2005, 01:17:41