De politie is wel vaak de boeman.
Als men niet optreed is het niet goed, treed men wel op is het ook niet goed, als er wat gebeurt.
Die bestuurder is een idioot. Niets meer niets minder. Hij heeft dit veroorzaakt. Als je iets steelt weet je dat je de kans loopt gepakt te worden. Als je dan zo op de vlucht slaat dan moet je meer op je kerfstok hebben dan alleen een keer niet betalen na het tanken. Dat is voor mij als leek de gedachte, waarschijnlijk ook de gedachte van deze professionals. Waardoor zij op deze manier hebben gereageerd.
Ik denk dat de agenten die betrokken zijn bij dit tragische gebeuren, zich ook afvragen of dit het wel waard is geweest. Ik hoop (verwacht) dat deze agenten goed opgevangen gaan worden.
Natuurlijk is het voor de familie van de overledenen een zeer tragisch iets en ik kan me indenken dat zij vol onbegrip e.d. zitten.
Ik hoop dat zij op een gegeven moment in zien dat het niet de schuld is van de betrokken agenten maar enkel en alleen van die idioot die betrapt was op het stelen en niet wilde stoppen toen deze betrapt werd.