Wat ik hier allemaal van vindt, is dat,
1) De heren die getankt hebben zonder te betalen er vanaf proberen te komen met hele slechte argumenten.
2) De media op slechte manier gebruik maakt van de gegevens die bekend zijn, cherry picking.
3) De daders waarschijnlijk al meer op kerfstok hebben met bewuste kenteken, kan me anders niet voorstellen dat politie met zulke aantallen achter ze aangaat. Dus kenteken zal bekend zijn geweest bij politie.
4) Hier het principe van en , en ,en geldt na elke "en" was er nog een mogelijkheid voor daders om te stoppen zonder bij uiteindelijke reslutaat te komen. de straf was na elke "en" dan wel hoger maar te overzien, maar er kwam een "en", die ze niet voorzien hadden en die werd het uiteindelijke slachtoffer fataal, maar nog steeds vindt ik de daders als enige schuldig, want hun gedrag zette de noodlottige keten in werking.
5) de heren maken dankbaar gebruik van alle ophef die er nu ontstaat om onder een redelijke sanctie uit te komen, en effenen zo de weg voor copycats. Hier zal dus een rechter terdege rekening mee moeten houden in zun vonnis.
en voor de heer mulder wil ik hem waarschuwen, hij geeft nu aan dat hij redelijk af te leiden is. en eventuele sancties betaalt. Als nu iemand zun kenteken copieerd en zo op illegale wijze tankt zonder te betalen is hij dus het haasje volgens zijn eigen woorden, hij mag wel oppassen dus.