Weer Grote brand in Rotterdam

Auteur Topic: Weer Grote brand in Rotterdam  (gelezen 3494 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #10 Gepost op: 26 december 2004, 23:13:44


Hahaha.......ja de politie......maar die maken al gauw van een mug een olifant...vooral bij branden ;D
Jah...maar pliesies zijn ook niet van brand...hoewel ze wel altijd gestuurd worden om te kijken....heb ook es 1x een fikkie uitgemaakt...kwam ik met gesmolten kisten vanaf...doe ik ook nie meer...waren net ingelopen ..
Vind ik trouwens wel een van de dingen die niet in het takenpakket van de politie thuishoren..."De meldkamer van de brandweer vertrouwd het niet helemaal, kunnen jullie even kijken of ze nodig zijn" of " Daar en daar ligt iemand op de grond, kunnen jullie even kijken of de Ambulance nodig is"...maar das meer iets voor in een andere discussie ;)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Straalpijp Rick

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,863
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #11 Gepost op: 26 december 2004, 23:27:38

Jah...maar pliesies zijn ook niet van brand...hoewel ze wel altijd gestuurd worden om te kijken....heb ook es 1x een fikkie uitgemaakt...kwam ik met gesmolten kisten vanaf...doe ik ook nie meer...waren net ingelopen ..
Vind ik trouwens wel een van de dingen die niet in het takenpakket van de politie thuishoren..."De meldkamer van de brandweer vertrouwd het niet helemaal, kunnen jullie even kijken of ze nodig zijn" of " Daar en daar ligt iemand op de grond, kunnen jullie even kijken of de Ambulance nodig is"...maar das meer iets voor in een andere discussie ;)

Ja Jeroentje....daar heb je helemaal gelijk in ;D


Webmaster Mediatv

  • Gast
Reactie #12 Gepost op: 26 december 2004, 23:53:09
Jij ben ook een beetje het spoor bijster ::) ::)
Zou jij op de fiets komen naar Maassluis?

Ik denk het niet....

Maarja volgend jaar zal het hopelijk anders gaan en wie weet zal er wat extra werkzaamheden bij komen  ;D Maarja das nog ff afwachten, zou het wel leuk vinden  ;D ;D


Rémon Duivestein

  • Gast
Reactie #13 Gepost op: 27 december 2004, 09:43:03
Jij ben ook een beetje het spoor bijster ::) ::)
Zou jij op de fiets komen naar Maassluis?

Ik denk het niet....

Maarja volgend jaar zal het hopelijk anders gaan en wie weet zal er wat extra werkzaamheden bij komen  ;D Maarja das nog ff afwachten, zou het wel leuk vinden  ;D ;D

Waarom zou ik op de fiets naar maassluis gaan  :( gebeurt toch geen donder daarzo...

 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D


Webmaster Mediatv

  • Gast
Reactie #14 Gepost op: 27 december 2004, 11:49:43
dat is flauw :-[


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #15 Gepost op: 27 december 2004, 11:52:02
als de heren het bij de topic kunnen houden,dan is het voor de overige forumleden ook leuk ;)


FireRobin

  • Hoofdbrandwacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,926
    • Facebookpagina Post Zuidlandstraat
Reactie #16 Gepost op: 27 december 2004, 11:53:09
Brandweer Terneuzen post Zuidlandstraat | Bevelvoerder bedrijfsbrandweer Evos Terneuzen