Bedrijfsbrandweervoertuigen

Auteur Topic: Bedrijfsbrandweervoertuigen  (gelezen 131071 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Chukkie

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
  • UNIX/Linux/OpenVMS beheerder.
Reactie #320 Gepost op: 30 november 2013, 13:47:13
Dank je. Nieuwe voertuig ziet er netjes uit. Goede vervanging van de oude daf/kronenburg voertuigen.
Politie  | Dienst ICT | Sector Levering | Hosting (vtsPN-DRC)


Dennis Evertse

  • Project Engineer (BEng)
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 37
    • DennisEvertse.com
Reactie #321 Gepost op: 30 november 2013, 18:27:39
Wat is de functie van die 2 leidingen op het dak?


Chukkie

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
  • UNIX/Linux/OpenVMS beheerder.
Reactie #322 Gepost op: 10 juni 2014, 18:46:49
Politie  | Dienst ICT | Sector Levering | Hosting (vtsPN-DRC)


williamharthoorn

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,527
  • www.112barneveld.nl
Reactie #323 Gepost op: 20 juli 2014, 10:15:29

Dienst:  Bedrijfsbrandweer Shell
Standplaats: Mogelijk Moerdijk
Roepnummer: 4
Kenteken: VP-19-LX
Soort voertuig: Industriëel brandbestrijdings-voertuig/ schuimblusvoertuig
Merk & type: DAF 2300 Turbo / Saval Kronenburg
Bijzonderheden:


Fire644

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 23
    • Brandweer Susteren
Reactie #324 Gepost op: 25 september 2014, 14:55:42






Gaspak voertuig Sitech Services bedrijfsbrandweer Chemelot.

Voertuig
Chassis: Iveco Daily 50C17V H3
Wielbasis: 3.950 mm
G.V.W.: 5,2 ton
Motor: Multijet 2 - 4 cilinder 3,0 liter
Transmissie: Gesynchroniseerde 6-gangs gerobotiseerde Agile ZF 6AS400OD
PTO: Geen

Opbouw
Manschappencabine: Kenbri
Zitconfiguratie: 3 + 3 + 2
Ademluchthouders: C&C ademluchthouders
Opbouw type: Kenbri OGS
Rolluiken: geen

Elektrisch
Voltage: 12 Volt
Accu’s: 2 x 12V / 110 Ah
Dynamo: 14 Volt / 140 Ampère
Verlichting: LED en Halogeen
Generator: Dynawatt 5000W/230V/50Hz
Lichtmast: Fireco voorzien van lichtballon
Besturing: MC8+
Airbags: Standaard Iveco
Normen: NEN 1010, EN 1846

Bijzonderheden
- Luchtvering op de achteras
- Communicatie apparatuur
- Speciale ademluchthouder t.b.v. gaspakken
- Automatisch uitschuifbare opstaptrede



Jos v L

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,663
  • Dbbo & Vrw Brandweer
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Reactie #325 Gepost op: 25 september 2014, 15:44:59
Citaat van: LemmensSpecialVehicles link=msg=1183281 date=1373805124
Zit een losse pit op het dak.
Klant wilde maar één dual colour zwaailicht erop hebben, ipv een volledige balk



Het roepnummer klopt ook niet echt volgens het rnp.
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.


gebruiker0401206

  • Gast
Reactie #326 Gepost op: 28 september 2014, 20:30:18
De Iveco opbouwer is Kenbri/ LemmensSpecialVehicles  :)
Wij leveren voor alle voertuigen van Chemelot de optische- en geluidssignalen.
Het voertuig is rondom volledig LED uitgevoerd (led grille flitsers), led dakset en led werkverlichting rondom.

Wat betreft de Transit: Er is sprake geweest van een omnummering binnen Chemelot. De oudere voertuigen hebben nog de oude typering, met regiocode 92.
De nieuwere voertuigen dragen allemaal de nieuwe codering, startend met 24. De voertuigen zullen/zijn allemaal omgenummerd worden volgens het nieuwe nummerplan.


Jos v L

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,663
  • Dbbo & Vrw Brandweer
    • Brandweer Zuid-Limburg - Team FVT
Reactie #327 Gepost op: 28 september 2014, 21:24:18
Citaat van: LemmensSpecialVehicles link=msg=1298940 date=1411929018
De Iveco opbouwer is Kenbri/ LemmensSpecialVehicles  :)
Wij leveren voor alle voertuigen van Chemelot de optische- en geluidssignalen.
Het voertuig is rondom volledig LED uitgevoerd (led grille flitsers), led dakset en led werkverlichting rondom.

Wat betreft de Transit: Er is sprake geweest van een omnummering binnen Chemelot. De oudere voertuigen hebben nog de oude typering, met regiocode 92.
De nieuwere voertuigen dragen allemaal de nieuwe codering, startend met 24. De voertuigen zullen/zijn allemaal omgenummerd worden volgens het nieuwe nummerplan.

Thanx voor de uitleg Ruud!
Al mijn bijdragen op het forum zijn volledig op persoonlijke titel.


Blauwe-motormuis

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 686
Reactie #328 Gepost op: 29 september 2014, 17:25:42
Blijft Chemelot dan wel het roepnummer 24-25XX behouden of maken ze er net zo'n onoverzichtelijke bende van als de rest van de veiligheidsregio?


gebruiker0401206

  • Gast
Reactie #329 Gepost op: 29 september 2014, 18:04:33
Chemelot heeft maar 1 locatie waar de voertuigen gestald staan (Kerenshofweg, ACC, Geleen), dus ik neem aan, dat ze 24-25XX aanhouden als nummers op de voertuigen.