Legitimatieplicht

Auteur Topic: Legitimatieplicht  (gelezen 21045 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #130 Gepost op: 12 januari 2005, 16:53:02
hmmm, wordt dan toch een tijd voor een betonnen pasjeshouder  ;D (zit alleen weer zo moeilijk)


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #131 Gepost op: 12 januari 2005, 16:53:53
hmmm, wordt dan toch een tijd voor een betonnen pasjeshouder  ;D (zit alleen weer zo moeilijk)
och je hebt mensen die een pasje gebruiken als ijskrabber  :-X :-X


onne

  • Gast
Reactie #132 Gepost op: 12 januari 2005, 16:54:55
Ik had er geen "plasic hoesje" omheen, dan is de pas te dik voor in mijn portemonnee. Bedenk net dat je een hoesje voor bankpas ook kan gebruiken voor je id  ;D


Marten

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 196
  • Modelbouwer ūt Fryslān ;D
    • Modelauto1/87
Reactie #133 Gepost op: 12 januari 2005, 22:19:38
Waarschijnlijk is het gebeurd doordat ik mijn portemonnee in mijn kontzak had gedaan. Verkeerd gaan zitten of zo.  

Dat dacht ik dus ook, en daarom deed ik mijn portemonnee in mijn kontzak kon, dacht ook dat zo'n pasje dat wel kon hebben, maar nee dus. Denk dat als je te ver buigt, net als bij bijv. een niet buigzame passer, hij breekt.

Hoe en waar zit jij dan ?  :D


firemanr

  • Gast
Reactie #134 Gepost op: 12 januari 2005, 22:21:43
Dat dacht ik dus ook, en daarom deed ik mijn portemonnee in mijn kontzak kon, dacht ook dat zo'n pasje dat wel kon hebben, maar nee dus. Je hebt er echt geen schaar voor nodig. Denk dat als je te ver buigt, net als bij bijv. een niet buigzame passer, hij breekt.
Ik heb alles al jaren in mn portemonnee zitten, is maar eens 1x een pasje onbruikbaar geworden, maar nooit door echt breken.... ;)