Als niet PPK-houder blijf ik gewoon netjes achter het lint, als ik er voorbij mag hoor ik het wel van de agenten. De ene agent zal je gelijk een seintje geven van loop maar door, een ander zal moeilijk blijven doen als je nog aan de publieke kant van het lint probeert je beelden te maken.
Zelf een keer langs de snelweg gestaan zonder PPK en kreeg alle ruimte om te fotograferen. Een ander keer is het niet afgezet en komt er een agent naar mij toe lopen : ''Ik wil niet dat je foto's maakt.'' ''Ja, is prima, dan ga je het maar afzetten.''
Verzoekjes door de politie om een gezicht van een agent onherkenbaar te maken worden bij mij gewoon ingewilligd, als het maar op een normale manier gevraagd wordt. Vraag je het normaal, krijg je bij mij in 99% van de gevallen de respons: ''Is prima''.
Dus net als eigenlijk ook bij Arie het geval is : Agentafhankelijk. De ene begrijpt je, denkt met je mee en kan je normaal mee overweg, een ander zal je tegenwerken waarbij je van mij dan ook geen medewerking hoeft te verwachten,