Als jij onder opklimmen verstaat dat het verlies dit kwartaal minder groot was dan verwacht ja dan zijn ze aan het opklimmen. Ik wacht nog even af
Briljant filmpje btw
Jep Nokia loopt nog steeds erg slecht mede omdat ze gewoon geen goede slimme/PDA telefoons hebben (en die huidige diensttelefoons zijn ook een drama). EN te eigenwijs zijn met hen software. En dat is het probleem nu ook van BB. De beveiliging is oke, zeker weten maar voor software ben je geheel afhankelijk van BB en dat wil de consument (ook zakelijk) niet meer. Ik heb zelf ook jaren BB gehad en mijn grote bezwaar was dat de software nergens compatible mee is. Alleen al voor het synchroniseren van een simpele agenda heb je BB software nodig om een agenda van een andere applicatie om te sleutelen. En vaak werkt het niet goed met uren achterstand als gevolg.
Maar dat is een heel ander onderwerp. Als we nu al weten dat de BB "uit/oud" is moet je zeker geen voorkeur geven aan BB: kijk maar naar de Nokia portofoons van A-A dat was ook zo'n verhaal.
Trouwens Hirsch Ballin had het in 2007 al over een zakcomputer voor de politie agent, en nu in 2011 is er nog niks.....Onbegrijpelijk want ik denk dat er in den Landen en daar buiten prima alternatieven zijn te vinden voor het huidige papiertje. Kijk maar naar Cition/ Stadstoezicht als je het systeem wilt beperken tot alleen een bon schrijven. Data link naar het RDW en GBA, een chip scanner voor het rijbewijs/ id kaart en een GPS systeem voor plaats bepaling. Het meest ingewikkelde wordt alle feitcodes en hoe ga je daar in zoeken? Trouwens ter beveiliging kan die data link naar het RDW/ GBA ook indirect, bijvoorbeeld via een systeem binnen de politie. De dataterminal meld zich daar aan (net als de portofoon) en krijgt wel of geen toestemming. Bij diefstal kan je die dataterminal dan gewoon blokkeren en bijvoorbeeld ook een soort sms bombardement erop uitvoeren. En de gebruiker hoeft niet steeds pin codes in te voeren of zoals "vroegeh" bij mobielblauw met een code en data sleutel te werken.