Nieuwjaars feest

Auteur Topic: Nieuwjaars feest  (gelezen 6927 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Jelmer

  • Bevelvoerder i.o, Brandweer Heerenveen; Ambulancechauffeur Kijlstra Ambulancezorg
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 965
Reactie #10 Gepost op: 29 december 2004, 20:24:58


Ben laatst op innercity geweest...mochten wij als politie/kmar niet eens naar binnen bij vechtpartijtjes... ;) ::)

Waarom niet? omdat de beveiliging het zelf wilde oplossen?


Pl@nner (voorheen sigmaatje)

  • Plannen is een ambacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,314
  • Take a step toward emergency preparedness
Reactie #11 Gepost op: 29 december 2004, 20:38:14
Bij ons kwam men niet binnen omdat het feest goed verliep en men niet wil provoceren omdat daar geen enkele aanleiding toe was.

Vanwege een aangifte is er na de kleine vechtpartij overigens wel even politie geweest.

Arjan
Arjan * Planner professionele Verkeersregelaars. * Instructeur EFR Emergency First Response *Hulpverlener, AED-er,    en chauffeur op de PAM bij het R


Jorrin

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,704
    • Lotuskring Het Gewondennest
Reactie #12 Gepost op: 29 december 2004, 20:50:47
Er worden dan meestal wel plastic bekers gebruikt, maar vlak de treeplankjes niet uit waarin geserveerd wordt, van die houten planken waar dan negen bekers in kunnen. Als je die als boemerang gebruikt, krijg je mooie hoofdwonden. En als je al die plastic handel op de grond gooit, gaan er later op de avond zeker weten wat mensen door de enkels. Ow, en (erg jonge) meisjes die normaal bijna niet drinken en nu de een na de ander voorgeschoteld krijgen en geen "nee" willen zeggen... die vallen om! :-X ;)


Annemiek

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,285
  • Reddingsbrigade
Reactie #13 Gepost op: 29 december 2004, 20:51:58
Vallen om... ::)  >:(
  Ta


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #14 Gepost op: 29 december 2004, 20:57:01
vaak word er op dat soort feesten toch kartonnen draagtreetjes gebruikt??

ik heb tenminste nog nooit houten gezien op een groter feest
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #15 Gepost op: 29 december 2004, 21:56:35


Waarom niet? omdat de beveiliging het zelf wilde oplossen?
Was in principe allemaal voor de beveiliging...wij stonden toezicht te houden bij de fouillering, 12 aanhoudingen gemaakt, maar stonden dus in verkeersvesten, als je daarmee gaat hollen de zaal in gaat de hele bende achter je aan....en wordt een simpel vechtpartijtje dat de security in 10 sec uit elkaar trekt een klusje voor een paar pelotons ME....volgens de chef daar was dat al eens gebeurt.....daarom dus alleen in geval van nood politie naar binnen...
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Jorrin

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,704
    • Lotuskring Het Gewondennest
Reactie #16 Gepost op: 29 december 2004, 22:08:36
Vallen om... ::)  >:(

Sorry, niet meer en niet minder... :-\
Helaas zijn meestal die jonge meiden de pineut. :(


Pl@nner (voorheen sigmaatje)

  • Plannen is een ambacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,314
  • Take a step toward emergency preparedness
Reactie #17 Gepost op: 30 december 2004, 11:10:15
Er is op het feest in Kampen vorig jaar ook erg jong spul geweest, (sommige zelfs met ouders :o)

Misschien moet er voor zulke feesten een min. leeftijd worden ingesteld...... ???

Ik ga in ieder geval weer met plezier heen de tent staat al, (schuin tegenover mijn huis achter het gemeentehuis)
en ach... als het gebeurt heb ik ook weer wat te doen he, anders duurt de nacht wel heel lang ;D ;D

Arjan
Arjan * Planner professionele Verkeersregelaars. * Instructeur EFR Emergency First Response *Hulpverlener, AED-er,    en chauffeur op de PAM bij het R


Ambu.952

  • Gast
Reactie #18 Gepost op: 31 december 2004, 12:49:23
Kreeg vanmiddag te horen. :o.. :(dat de hulpverlening niet doorgaat ivm financien en omdat er te weinig animo voor is om mee te doen  :'( :'(

Groeten,
Rolf


Pl@nner (voorheen sigmaatje)

  • Plannen is een ambacht
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,314
  • Take a step toward emergency preparedness
Reactie #19 Gepost op: 31 december 2004, 16:27:37
Als je je verveelt, mag je rustig bij ons komen hoor ;D ;D

Kan nooit geen kwaad ;)

Arjan
Arjan * Planner professionele Verkeersregelaars. * Instructeur EFR Emergency First Response *Hulpverlener, AED-er,    en chauffeur op de PAM bij het R